Un equip de professionals
Posem a la teva disposició més de 1.200 professionals especialitzats que t'oferiran solucions a mida per al teu negoci
Banca digital
Tots els clients podran operar de manera senzilla i segura des de qualsevol lloc
Propers passos
T'anirem informant dels pròxims passos fins que la fusió culmini durant l'últim trimestre del 2021. Així mateix, el teu gestor d'empreses contactarà amb tu aviat
Resposta a les teves preguntes més habituals
En primer lloc, volem anunciar-te que, de moment, les condicions contractuals dels serveis que tens contractats no es veuran alterades. Sí que et volem demanar, si us plau, que prestis una atenció especial a la teva correspondència durant aquests mesos perquè és probable que et proposem modificacions en les condicions contractuals o operatives de determinats productes.
També disposaràs de tota la xarxa d'oficines de CaixaBank, que ara també inclou les oficines de Bankia. Això sí, et recomanem que, fins que no et diguem el contrari, continuïs utilitzant les oficines originàries de Bankia per fer les teves gestions i, en particular, el teu centre habitual. Tot això és degut al fet que durant un temps haurem d'adaptar les operatives de les dues entitats i podria passar que una determinada operativa no estigués habilitada en una oficina d'origen CaixaBank.
Disposem d'una línia de negoci exclusiva per a les empreses, que posa a la seva disposició més de 1.200 professionals en centres especialitzats per oferir solucions a mida per a cada negoci.
Com a client de CaixaBank, pel que fa a la prestació de serveis d'inversió, se t'aplicaran les polítiques de Millor Execució, Salvaguarda d'Actius i Conflictes d'Interessos de CaixaBank. Pots consultar les versions actualitzades en qualsevol moment a: www.caixabank.es.
Finalment, has de saber que també podràs retirar gratuïtament diners en efectiu a dèbit a qualsevol dels gairebé 9.500 caixers de CaixaBank.
En aquestes dates, preveiem que es produeixi la integració operativa, moment en què els sistemes informàtics de CaixaBank i de Bankia s'uniran.
Després de la fusió, les entitats han decidit mantenir el nom i el logotip de CaixaBank. Per això, des d'un punt de vista jurídic, passes a ser client de CaixaBank i tots els contractes que hagis signat amb Bankia s'entenen signats amb CaixaBank.
CaixaBank és una entitat de crèdit dedicada a la prestació de serveis financers i a la mediació en la comercialització de productes i serveis de tercers, com ara serveis de pagament, assegurances i semblants.
Volem ser molt a prop dels nostres clients. Per això, ens pots trobar:
- Al portal de CaixaBank, on podràs accedir a l'apartat "Contacta'ns" en què trobaràs els canals de contacte habilitats.
- Per correu postal al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002-València, NIF A-08663619. CaixaBank, SA consta inscrita al Registre Mercantil de València, tom 10370, foli 1, full V-178351, inscripció 2a i en el Registre Administratiu Especial del Banc d'Espanya, número 2100, i està supervisada pel Banc d'Espanya (carrer d'Alcalá, 48, 28014-Madrid).
- Personalment, a través de la xarxa d'oficines de CaixaBank (que ara inclou també les oficines de Bankia).
Pots adreçar-te al Servei d'Atenció al Client de CaixaBank mitjançant:
- El formulari habilitat per a això en aquest portal web.
- Correu electrònic a l'adreça servicio.cliente@caixabank.com
- Correu postal, que pots adreçar al domicili social de CaixaBank o lliurar-lo a qualsevol de les seves oficines.
Aprofitem per recordar-te que et respondrem en:
- 15 dies hàbils, en el cas de reclamacions sobre serveis de pagament.
- Dos mesos, per a qualsevol altra reclamació, si no n'ets consumidor.
- Si no et contestem dins dels terminis establerts o si desestimem la teva reclamació, la podries presentar, depenent del contingut, davant el Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya, carrer d'Alcalá, 48, 28014-Madrid o telemàticament des de la seva pàgina web (www.bde.es), davant el Servei de Reclamacions de la Comissió Nacional del Mercat de Valors – Departament d'Inversors, carrer Edison, 4, 28006-Madrid (www.cnmv.es) o davant el Servei de Reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions, situat al passeig de la Castellana, 44, 28046-Madrid (www.dgsfp.mineco.es). Per presentar la reclamació davant d'aquestes institucions és imprescindible haver presentat prèviament la reclamació davant el Servei d'Atenció al Client.
Descobreix tot el que podràs fer amb CaixaBankNow Negocis i Empreses a partir de l'últim trimestre de 2021

CaixaBankNow Negocis i Empreses, la banca digital que s'adapta al teu dia a dia
Tant des del web com des del teu mòbil, amb l'app CaixaBankNow Negocis i Empreses, consulta la informació més rellevant del dia a dia del teu negoci, gestiona-la i accedeix-hi.

CaixaBank Sign, la nova forma d'autoritzar operacions per a la teva empresa
A través de l'aplicació CaixaBank Sign, podràs signar totes les teves operacions siguis on siguis i amb la màxima seguretat. A més, per a les empreses, oferim la funcionalitat multisignatura.

Aconsegueix una visió global de la teva informació més rellevant a la teva àrea privada
Pantalla d'inici amb la visió global agregada de la informació més rellevant per a cada client, com el saldo de comptes, les operacions fetes o els accessos directes més rellevants.

Xarxa de caixers
Des del 26 de març, tens a la teva disposició una xarxa de més de 13.000 caixers, on pots retirar diners a dèbit sense cap cost. Aquí pots accedir al cercador d'oficines i caixers.

Portal comercial amb informació actualitzada
En el portal d'empreses de CaixaBank pots accedir a tota la informació actualitzada sobre les ofertes, productes i serveis dels quals podràs començar a beneficiar-te com a client.

Tens dubtes? Noa estarà disponible per ajudar-te
Noa és l'assistent virtual de CaixaBank, a qui podràs fer-li consultes sobre productes o serveis de CaixaBank i també sobre l'operativa de la nostra banca digital.