Tens 2 opcions a la teva banca digital CaixaBankNow per demanar la devolució d’un rebut domiciliat que t’han carregat al compte i amb el que no estàs d’acord.

1.- Si tens el servei ReciBox
 
Accedeix a l'operativa de "ReciBox" des del menú lateral de Comptes i segueix els passos següents:

  1. Accedeix a l'apartat "Els meus rebuts".
  2. En el llistat de darrers rebuts, fes clic en el rebut que vols tornar.
  3. A la següent pantalla de detall del rebut seleccionat, fes clic al botó "Tornar aquest rebut".


2.- Si no disposes del servei ReciBox

  1. Accedeix a l’apartat de "Rebuts" a la pestanya de “Comptes”.
  2. Se’t mostrarà un llistat amb tots els comptes dels quals ets titular i has de fer clic a l'enllaç “Històric” del compte amb el qual vulguis treballar. D'aquesta manera tindràs accés a la llista de domiciliacions del compte triat.
  3. Tria la domiciliació a la qual pertany el rebut que vols retornar i fes clic sobre l'enllaç "Tornar" (sempre que estigui disponible *)
  4. Selecciona el motiu de la devolució entre:
    1. a) Error o baixa a la domiciliació o operació no autoritzada
    2. b) Disconformitat amb l'import del rebut
  5. Verifica que les dades d'operació són correctes i confirma l'operació al final de la pàgina clicant el botó "Confirmar".

Un cop confirmada l'operació, CaixaBank tramitarà la devolució del rebut amb la companyia emissora.

L'import se t'abonarà immediatament al compte de càrrec.

*Només pots tornar els rebuts que tinguin disponible l'opció de "Tornar". El fet que aquesta opció de devolució estigui disponible o no varia en funció de l’emissor del rebut.