Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar

CaixaBank (Anar a Inici)

En relació amb els aspectes que li detallaré, li prego que puntuï d’acord amb una escala de 0 a 10, en la que “0” es “gens satisfet” i “10” és “totalment satisfet”.

 

La neteja i conservació del recinte del Caixer Automàtic (0 a 10//Ns/Nc):

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ns/Nc

 


 

La facilitat d’ús per realitzar les operacions pel caixer (0 a 10)

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

 


La satisfacció amb el funcionament (0 a 10):

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ens podria indicar per què?
  • Efectiu esgotat
  • Avaries del caixer
  • Rapidesa
  • Consumibles (tinta, sobres, paper de rebuts)
  • Altres

 


El tipus d’operatives que es poden realitzar (0 a 10//Ns/Nc):

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ns/Nc

 


Si us plau, valori de 0 a 10 el seu grau de satisfacció amb els caixers automàtics de CaixaBank

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

 


Considera que el servei que li ofereixen els caixers de CaixaBank és millor, igual o pitjor que la resta d'entitats

Millor Igual Pitjor Ns/Nc/No utiliza altre caixer

 


En una escala de 0 a 10, ¿en quina mesura o probabilitat recomanaria CaixaBank a un amic o familiar?

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10  

 


I finalment, volem preguntar-li si ens permetria facilitar aquestes valoracions al centre corresponent per seguir millorant en la qualitat de servei que CaixaBank li ofereix.

Si No

 


Li agraïm que ens hagi atès amb tanta amabilitat. Li recordem que té a la seva disposició el telèfon d’Atenció al Client 9 0 0 3 2 3 2 3 2 de l’Àrea de Qualitat.