1. Oferta vàlida fins al 30-9-2022. L'oferta de venda d'aquest servei és exclusiva de Securitas Direct S.A.U., inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Wivai Selectplace, S.A.U. Wivai Selectplace, S.A.U. - Gran Via de les Corts Catalans, 159-163, pl. 8, 08014 Barcelona, Registre Mercantil de Barcelona, tom 9373, foli 52, fulla B-50420, inscr. 1a - NIF A-58481730. Per a informació més detallada, consulta wivai.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes per la Llei d'Ordenació del Comerç Minorista, Defensa de Consumidors i Usuaris i restants normes de desenvolupament. Securitas Direct S.A.U. es compromet a realitzar-te un estudi de seguretat personalitzat via telefònica i instal·lar els productes en el lloc indicat abans de 10 dies, moment en què se subscriurà l'oportú contracte directament amb Securitas Direct S.A.U. El dia de la instal·lació, Securitas Direct S.A.U. et farà lliurament de tota la documentació de la garantia 100% de manteniment, així com de totes les explicacions i condicions d'ús del producte. Si tinguessis alguna anomalia o incidència de postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d'Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i condicions d'aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que d'ella es derivin, ja que només es limita a facilitar l'accés a aquesta.
CONDICIONS DE SUBSCRIPCIÓ.
2. L'oferta de venda de MyBox Alarma i MyBox Protecció Sènior és exclusiva de Securitas Direct, S.A.U., inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Wivai Selectplace, S.A.U., Gran Via de les Corts Catalanes, 159, 08014 Barcelona. NIF A-58481730. Per obtenir informació més detallada, consulta wivai.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes per la Llei d'ordenació del comerç detallista, defensa de consumidors i usuaris i restants normes de desenvolupament. MyBox Alarma: Securitas Direct, S.A.U. es compromet a dur a terme un estudi de seguretat personalitzat via telefònica i, un cop fet, a instal·lar l'alarma en un termini de 72 hores, moment en el qual se subscriurà l'oportú contracte directament amb Securitas Direct, S.A.U. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, S.A.U. et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d'ús del producte. MyBox Protecció Sènior: Securitas Direct, S.A.U. es compromet a lliurar el producte al lloc indicat abans de tres dies, moment en el qual se subscriurà l'oportú contracte directament amb Securitas Direct, S.A.U., que es posarà en contacte amb tu per a l'activació del producte i et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d'ús del producte. Si tens alguna anomalia o incidència postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d'Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i les condicions d'aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que se'n derivin, ja que només es limita a facilitar-ne l'accés.
3. Desglossament de preus segons el territori. Península i Illes Balears: pack de l'equip + servei de manteniment, 1.873,08 €. Preu total de l'equip: 435,60 € + preu total del servei de manteniment, 1.437,48 €. Canàries: pack de l'equip + servei de manteniment, 1.656,36 €. Preu total de l'equip: 385,20 € + preu total del servei de manteniment, 1.271,16 €. Ceuta i Melilla: pack de l'equip + servei de manteniment, 1.609,92 €. Preu total de l'equip: 374,40 € + preu total del servei de manteniment, 1.235,52 €. Per a la resta de territoris i per a clients d'HolaBank, consulta'n els preus a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.es.
Informació subjecta a les condicions de subscripció i contractació.
NRI: 20974-2022-05555