Promoció de responsabilitat civil

Responsabilitat Civil Directius

20 % de descompte en prima

Responsabilitat Civil General

10 % de descompte en prima



Mateixes cobertures i condicions durant tres anys. 

Producte modulable que permet incloure i ampliar cobertures específiques per al teu sector. 

Pots declarar sinistres les 24 hores. 

Disponible el servei d'assistència informàtica. 

Protecció al teu negoci durant tres anys

A CaixaBank volem que cap imprevist afecti la teva activitat professional. Per això posem a la teva disposició MyBox Negoci, una assegurança que cobreix durant els tres primers anys1 els sinistres més habituals que podrien afectar aquells establiments l'activitat dels quals estigui enfocada a la compra i venda de béns i serveis.

MyBox Negoci està orientat a autònoms i comerços que vulguin assegurar el seu establiment de propietat o en règim de lloguer2 i que pertanyin als sectors següents:

Bars i restaurants

Hotels i pensions

Oficines i despatxos

Farmàcies

Alimentació

Tèxtil

Sanitat

Educació

Oci

Marroquineria i sabates

Papereria, regals, basars

Estancs

Perruqueria i bellesa

Animals i plantes

Magatzems

Tallers

Cobertures de MyBox Negoci

Tindràs coberts els danys causats al continent i contingut en cas de sinistres com:

  • Despeses d'extinció i salvament 
  • Inhabitabilitat / pèrdua de lloguers 
  • Desenfangament i extracció de llots
  • Reposició estètica del continent 
  • Despeses de substitució de panys
  • Incendi, llamp i explosió
  • Despeses de demolició i desenrunament
  • Riscos extensius 
  • Danys per aigua
  • Trencament de vidres, pisa i rètols 
  • Reposició de documents públics i programes informàtics



    Altres danys

    • Avaria de maquinària
    • Danys a ordinadors i equips informàtics
    • Lloguer d'equips informàtics
    • Danys elèctrics 
    • Danys a mercaderies en cambres frigorífiques
    • Pèrdua de dades



      • Desperfectes per robatori a continent
      • Robatori del contingut
      • Desperfectes en màquines i caixes registradores
      • Mercaderies en aparadors o robatoris des de l'exterior
      • Robatori d'efectiu dins de caixa forta
      • Robatori d'efectiu fora de caixa forta
      • Transport de fons
      • Infidelitat d'empleats
      • Robatori amb violència a clients i empleats
      • RC com a propietari de l'immoble
      • RC locativa
      • RC de l'explotació
      • RC de productes / posttreballs
      • RC derivada d'accidents de treball

      Pèrdua de beneficis

      • Indemnització diària
      • Despeses permanents
      • Benefici brut

      Cobertures específiques per a cada sector

      • Restauració: intoxicacions, mobiliari exterior, danys a vehicles de clients, entre d'altres
      • Hotels: objectes confiats, béns de clients dins i fora de caixa forta, entre altres
      • Oficines i despatxos: danys a vehicles de clients, objectes de valor, accidents de clients, entre d'altres
      • Farmàcies: rètols de la farmàcia, pèrdua de benefici per danys elèctrics, danys a les receptes de farmàcies, entre d'altres
      • Centres mèdics: responsabilitat civil de la Llei Orgànica de Protecció de Dades.

      Altres 

      • Transport de mercaderies
      • Cobertura àmplia de continent i contingut
      • Assistència a el comerç
      • Protecció jurídica bàsica
      • Protecció jurídica complementària
      • Accidents de clients

      Amb compromís de qualitat

      De manera exclusiva, amb MyBox Negoci et recomanem una xarxa d'assistència de la nostra confiança per ajudar-te a recuperar la normalitat en el teu negoci com més aviat millor, amb un compromís de qualitat3:

      1. Segona opinió
      En cas que en el moment de la declaració del sinistre aquest sigui refusat, i no estiguis d'acord amb aquest refús, es procedirà a revisar aquesta resolució i analitzar la conveniència d'enviar un operari.

      2. Cita operari4
      Des de la declaració del sinistre fins a la coordinació del client es farà la citació en una hora i la visita de l'operari en 24 hores per avaluar els danys per l'empresa d'assistència.

      3. Serveis urgents5
      Servei de visita dels operaris en tres hores, des de la declaració del sinistre, per a sinistres urgents que fan inhabitable l'establiment.

      4. Cita perit6
      Cita el mateix dia i visita en un màxim de 24 hores, en coordinació amb el client, des de la declaració del sinistre.

      5. Informe perit7
      Entrega de l'informe del perit en un màxim de quinze dies, per a sinistres amb cost inferior a 30.000 € i un cop hagi estat rebuda tota la documentació necessària per avaluar els danys.

      6. Indemnització en 48 hores
      Ordre de pagament de la indemnització en dos dies hàbils després de la recepció de tota la documentació necessària per a la valoració del sinistre.

      7. Qualitat de reparació del servei8
      En cas de no estar satisfet amb la reparació, l'empresa d'assistència es compromet a enviar un operari.



      En cas que no es compleixin els compromisos “Cita operari”, “Serveis urgents”, “Cita perit”, “Informe perit” o “Indemnització en 48 hores” tindràs a la teva disposició el telèfon 919 917 821 o el 900 110 434 per sol·licitar la revisió del compliment dels esmentats compromisos i, si escau, sol·licitar una compensació econòmica de 200 €9.

          

      Per a més informació, contacta amb el teu gestor

      Contactar ara