1. Les assegurances MyBox Llar, MyBox Acte, MyBox Salut, MyBox Salut Sèniors i MyBox Vida tenen una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la seva cosina és mensual. No s'aplicaran recàrrecs per fraccionament. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Si l'assegurança és renovada, la prima de renovación pot recalcular-se conforme a les condicions de la pòlissa. El segur MyBox Decessos Sèniors s'abonarà la totalitat del pagament de la prima en el moment en què la pòlissa entri en vigor i el MyBox Decessos Sèniors Flexible s'abonarà la totalitat del pagament de la prima de manera mensual durant els 36 primers mesos de vigència de la pòlissa. Subjecte a les condicions de MyBox. Poden consultar-se les condicions de contractació en qualsevol oficina CaixaBank o www.caixabank.cat.
2. Promoció vàlida exclusivament per a noves contractacions fetes per persones físiques entre el 20-06-2023 i el 31-12-2023. Possibilitat d'aconseguir la devolució de dos mesos de prima de l'assegurança MyBox Salut durant la primera anualitat i un mes més durant la segona anualitat sempre que es contracti durant el període de promoció indicat. Permanència mínima de 36 mesos. Promoció compatible amb altres campanyes o promocions. Consulta la resta de les condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.caixabank.cat.
3. Descompte màxim aplicable sobre el rebut de la prima de la pòlissa MyBox Salut per assegurat/mes i fins a la renovació, per a contractacions amb cinc o més assegurats fetes abans del 31-12-2023.
4. Adeslas Salut i Benestar és un servei accessible a assegurats d'Adeslas adscrits a la pòlissa de la companyia, majors de 18 anys. Aquest servei i els serveis de salut digital no estan contemplats en les zones d'Astúries, Navarra i el País Basc.
5. Consulta les condicions de les assegurances de salut per a les zones d'Astúries, Navarra i el País Basc.
6. Promoció: per a accedir a la promoció, s'haurà de contractar com a mínim un nou producte MyBox en promoció entre el 4.9-2023 i el 27-10-2023, sempre que el client tingui ja contractat anteriorment a la promoció algun dels productes CaixaBank de la llista de productes ja contractats que donen accés a la promoció, o bé dos nous productes MyBox Incluldos en la promoció entre el 4.9-2023 i el 27-10-2023. El client obtindrà 100 € per cada nou producte o servei MyBox contractat (MyBox Llar, MyBox Vida, MyBox Acte, MyBox Decessos Sèniors, MyBox Decessos Sèniors FlexibleMyBox Alarma Llar, MyBox Alarma Llar Premium i MyBox Protecció Sènior (Single i Duo)). L'import de la promoció s'abonarà en una Targeta Regal exclusivament per a persona física. L'import de la promoció serà com a màxim de 700 €. Consulta la resta de les condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes en qualsevol oficina de CaixaBank o en www.caixabank.cat. Promoció assegurances: promoció vàlida per a persones físiques que contractin noves assegurances durant el període de durada de la mateixa i que compleixin amb les condicions citades anteriorment. Obtindràs el corresponent import en la Targeta Regal sempre que l'import de la prima de la respectiva assegurança que contractis sigui, com a mínim. de 30 € mensuals durant els tres primers anys de durada del mateix (36 mesos). això és 1.080 € de prima per a aquest primer període de l'assegurança. En el cas de MyBox Decessos Sèniors i MyBox Decessos Sèniors Flexible, si es contracten dos o més assegurats, el corresponent import ho serà per cada assegurat. L'import màxim que es podrà obtenir en la promoció serà de 700 € per NIF i està subjecte als impostos, retencions o altres recàrrecs vigents en la data d'abonament de l'incentiu, així com a les limitacions i penalitzacions en cas d'incompliment de les condicions de la promoció. Promoció incompatible amb altres promocions amb Targeta Regal. Promoció alarmes i Protecció Sènior: promoció vàlida per als clients que contractin, durant aquest període. MyBox Alarma Llar. MyBox Alarma Llar Premium i MyBox Protecció Sènior (Single i Duo) de Securitas Direct a través de Wivai Selectolace, SA.O., la instal·lació o l'activació del qual es realitzi en un període màxim de sis mesos a comptar des de la data de sol·licitud. Els clients que ja tinguin contractat MyBox Alarma i MyBox Protecció Sènior des de l'1 de gener de 2023, el servei del qual estigui vigent, i realitzin una nova contractació en la data d'aquesta promoció obtindran 100 € addicionals.
7. Els productes que ja tinguis contractats entre el 1-1-2023 i el 3-9-2023, tots dos inclosos en CaixaBank i que donen dret a la promoció són: Assegurances de Llar: MyBox Llar; Assegurances d'Acte: MyBox Acte: Assegurances de Salut: MyBox Salut, MyBox Salut Sèniors: MyBox Salut Zona Nord: Assegurances de Decessos: MyBox Decessos Sèniors / Flexible; Assegurances de Vida: MyBox Vida; Alarmes: MyBox Alarma Llar. MyBox Alarma Llar Premium: Protecció Sènior: MyBox Protecció Sènior (Single i Duo).
8. Cobertures disponibles solo per a assegurats de fins a 62 anys, la prima dels quals es calcularà tenint en compte el capital assegurat i l'edat de l'assegurat en aquest moment. Les cobertures de malaltia per càncer; infart agut de miocardi, bypass i trasplantament; ictus (apoplexia); insuficiència renal; malalties degeneratives (alzheimer, párkinson i esclerosi múltiple), i trasplantament d'òrgan vital tenen caràcter excloent entre si, és a dir, si succeeix alguna d'aquestes contingències les altres s'extingiran, s'abonarà el 50% del capital previst per a les cobertures de defunció o invalidesa absoluta permanent i es mantindrà el 50% restant d'aquest capital exclusivament per a les cobertures de defunció i invalidesa absoluta permanent, defunció per accident i invalidesa absoluta permanent per accident, que continuaran vigents per aquest import. Així mateix, en les cobertures de càncer, infart agut de miocardi i altres malalties greus s'aplicarà un període de carència de 180 dies. La cobertura d'invalidesa absoluta permanent és per al cas que l'assegurat sofreixi una situació física irreversible, aliena a la seva voluntat, que li impedeixi realitzar qualsevol tipus de treball retribuït per compte propi o aliè. No tenen la consideració d'invalidesa absoluta permanent les situacions en les quals l'assegurat queda impedit solament per a realitzar la seva professió habitual, però pot realitzar o exercir un altre treball, professió o ofici (incapacitat total permanent). Els clients majors de 62 anys i fins als 67 anys només poden contractar MyBox Vida amb la cobertura de defunció.
9. Doble capital per accident aplicable per a aquells casos en els quals la defunció o la invalidesa absoluta permanent sobrevinguin en el termini màxim de dos anys des que va succeir l'accident.
10. El servei addicional de segona opinió mèdica en cas de malaltia greu de MyBox Vida serà prestat durant els tres anys posteriors a la contractació sempre que aquesta pòlissa estigui vigent i al corrent de pagament. El servei addicional serà prestat per l'entitat Teladoc-*Health Care Management, S. a., i, en defecte d'això, per una altra entitat de similars característiques.
11. L’oferta de venda de MyBox Alarma i de MyBox Protecció Senior és exclusiva de Securitas Direct, SAU, inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Wivai Selectplace, SAU, Gran Via de les Corts Catalanes, 159, 08014 Barcelona. NIF A-58481730. Per a informació més detallada, consulta wivai.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes a la Llei d’ordenació del comerç detallista, defensa de consumidors i usuaris i a la resta de normes de desenvolupament. MyBox Alarma: Securitas Direct, SAU, es compromet a dur a terme un estudi de seguretat personalitzat per telèfon i, un cop efectuat, a instal·lar l’alarma en un termini de 72 hores, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, SAU, et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. MyBox Protecció Senior: Securitas Direct, SAU, es compromet a lliurar el producte al lloc indicat abans de tres dies, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. Securitas Direct, SAU, es posarà en contacte amb tu per activar el producte i et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. Si tinguessis cap anomalia o incidència de postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d’Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i a les condicions d’aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que se’n derivin, ja que tan sols es limita a facilitar-hi l’accés.
Informació subjecta a les condicions de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació. Assegurances de vida de VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, i assegurances de no vida de SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-08663619 i domicili social al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 22146-2023-17195