Otros perfiles
Avantatges del compte corrent
La teva targeta de crèdit MyCard
o Visa Classic
Comença a pagar amb la teva nova targeta de crèdit.
Tots els caixers disponibles
Accedeix a més d'11.200 caixers a tot Espanya per treure diners de manera fàcil i ràpida.
Opera des de la teva banca digital CaixaBankNow
Les teves gestions online de manera immediata i sense cost.
Paga amb Bizum
Envia transferències fàcilment o fes els teus pagaments amb Bizum
I a més...
- Manteniment i administració del compte sense comissions1
- Sol·licita els teus certificats simples per CaixaBankNow.
- Ingressa xecs nacionals en euros.
- Amb la teva targeta MyCard o Visa Classic 2, visualitza a l'instant les compres que facis, controla quan es carregaran i coneix el saldo disponible del teu compte.
Pertanys al programa Dia a Dia
0 € comissions pels serveis inclosos si:
- Tens domiciliada la nòmina (superior a 600 €) o pensió (superior a 300 €), o tenir ingressos recurrents3 en el compte iguals o superiors a 12.000€ anuals.
- I tens domiciliats tres rebuts, o bé fas tres compres amb targeta, al trimestre.
Encara no ets client de CaixaBank?
Fes-te'n client i gaudeix de tots els avantatges.
T'ho posem fàcil per traslladar els teus comptes d'un altre banc
T'expliquem com pots domiciliar la teva nòmina o pensió i rebuts. És tan fàcil com enviar aquest document a l'adreça electrònica que s'indica a la sol·licitud:
Consultar el document sobre la sol·licitud de trasllat de compte
Tens dubtes sobre el compte corrent?
És un dipòsit on pots ingressar i del qual pots retirar diners de manera immediata i sense penalització.
A més d'ingressar i retirar diners, el compte, que s'identifica mitjançant un IBAN, és la base per poder fer altres operatives bancàries com ara transferències de diners a un altre compte corrent (teu o d'un tercer) o permetre que et cobrin rebuts domiciliats (com factures de la llum o del gimnàs). Pots obtenir més informació sobre aquestes operatives al següent enllaç.
Pots fer-ho des d'una oficina o des d'aquesta mateixa pàgina web. En el mateix procés d'alta t'indicarem quina documentació o informació cal que ens facilitis.
Sobretot si obres el compte per internet, llegeix atentament la documentació precontractual i el contracte que et mostrarem i pregunta'ns qualsevol dubte que tinguis al telèfon 93 887 25 25 o al 900 40 40 90.
Sí, però has de tenir en compte que les altres persones que comparteixin el compte amb tu podran operar i retirar diners del compte sense que hagis d'autoritzar-ho.
Podrem pagar per tu —però no hi estarem obligats— per evitar-te problemes amb el receptor dels diners, però tingues en compte que et cobrarem pels diners que t'hem prestat. Si no vols que ho fem, hauràs d'indicar-nos-ho.
Haurem de veure què ha passat, però és essencial que comuniquis qualsevol incident que tinguis com més aviat millor. Aquí et deixem l'enllaç amb diferents contactes telefònics on pots trucar, segons la incidència que tinguis.
CaixaBank està adherida al Fons de Garantia de Dipòsits, que cobreix fins a 100.000 euros per dipositant i entitat de crèdit. Si vols més informació, pots obtenir-la aquí.
El “servei de caixa” és el conjunt d'operacions transaccionals relacionades amb els comptes. Algunes d'aquestes operacions poden ser cobraments i pagaments, ingressos, retirades de diners en efectiu, transferències o peticions d'extractes, entre altres operatives.
A CaixaBank, pots fer aquestes operacions a través d'aquests canals:
- CaixaBankNow
- Caixers
- Finestreta d'oficina
A CaixaBankNow i en caixers pots fer qualsevol operació del servei de caixa tu mateix, està disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana i no té costos addicionals. A més, a CaixaBank disposem d'un telèfon gratuït d'assistència per a consultes i incidències: 900 40 40 90.
A la finestreta, la prestació del servei de caixa es fa amb un gestor comercial que t'atendrà personalment. Només està disponible a les oficines Store, consulta les oficines amb servei de caixa habilitat al nostre web o truca al 900 40 40 90. Pots anar-hi de dilluns a divendres de 8.15 h a 14.30 h, i dijous de 16.15 h a 18.30 h. En l'horari d'estiu (del maig al setembre) les oficines estan tancades dijous a la tarda.
Sí, si fas el servei amb un compte corrent dia a dia o ets client d'imagin.
A CaixaBank cobrem 2 euros per fer les següents operacions a la finestreta: ingressos en efectiu, transferències i traspassos, pagament de rebuts no domiciliats (llevat de tributs) i petició d'extractes.
El servei no té cost en els casos següents:
- Si els caixers automàtics de l'oficina no funcionen correctament a causa d'una incidència tècnica i no permeten fer l'operació.
- Si tens més de 65 anys.
- Si tens menys de 18 anys.
- Si ets una persona amb discapacitat.
- Si ets titular d'un compte HolaBank, un compte de pagament bàsic, social o d'inserció.
El preu del servei de caixa per finestreta és independent del preu de les operacions que es facin i de la quota del compte dia a dia. El rebut es genera en el moment en què es fa l'operació i es cobra en el compte l'endemà.
No, ingressar efectiu en un compte propi o en un compte d'un tercer no té cost ni per a clients ni per a no clients.
En cas de no atendre una obligació de pagament, ens posarem en contacte amb tu per avisar-te del deute impagat a través d'aquests canals (sempre que ens hagis donat permisos per fer-ho):
- Comunicacions telemàtiques (ex. SMS)
- Adreça electrònica i Mailbox (la teva bústia de CaixaBankNow)
- Trucada telefònica (sempre se'n fan almenys 2 intents)
- Qualsevol altre mètode personalitzat
- Els costos per reclamació són 40 €, llevat que s'indiqui un altre preu en les condicions del contracte. Només es cobrarà en deutes superiors a 60 €.
Si l'impagament persisteix després de 15 dies, t'enviarem addicionalment un burofax o equivalent amb certificat de contingut i rebut, i tindrà un cost de 24 €. Només es cobrarà en deutes superiors a 300 €.
Actualment, i per decisió de l'entitat, l'import que es cobra per les gestions efectuades davant un impagament puja a 35 euros. A partir del mes de gener de 2023, cessa la meritació d'aquest import, i en cas d'impagament s'aplicaran els 40 euros establerts al contracte. La resta de les condicions que regulen aquesta compensació queden invariables.
Per assegurar-nos que ets tu qui està fent i autoritzant un pagament amb una de les teves targetes CaixaBank, verifiquem la teva identitat mitjançant la combinació de 2 elements que hem associat prèviament a tu de manera segura i unívoca. Aquests elements sempre pertanyeran a 2 categories de 3 possibles: una cosa que només saps tu (contrasenya de CaixaBankNow), una cosa que només tens tu (el teu telèfon mòbil) i una cosa única física (empremta dactilar).
No obstant això, podríem canviar de mètodes de verificació sempre que millorem l'experiència d'ús i/o reforcem la seguretat. En aquest cas, t'ho comunicarem amb prou antelació.
I recorda, ni nosaltres ni ningú que treballi per a nosaltres (gestors, tècnics, etc.) no et demanarem mai que ens facilitis la teva contrasenya o altres codis de seguretat. Ni per telèfon, ni correu electrònic, ni SMS, ni xarxes socials. Si algú el fa, segurament està intentant enganyar-te.
- Límits operatius. Pots establir límits a l'import de les operacions que es fan des de CaixaBankNow. Pots consultar els límits actuals des de l'apartat “Contractes” de CaixaBankNow, dins de Configuració personal. Si vols modificar-los, contacta amb el teu gestor.
- Informació actualitzada sobre ciberseguretat. Disposem d'una pàgina web amb recomanacions sobre seguretat i bones pràctiques dins l'entorn digital. A més, periòdicament t'enviem al teu correu electrònic i a Mailbox una newsletter “CaixaBankProtectNews” amb les novetats que van sortint.
- Adreça electrònica de contacte per detectar ciberestafes: [email protected] Si tens dubtes sobre l'autenticitat de missatges que t'arriben a nom de CaixaBank per correu, SMS o altres canals digitals, pots escriure'ns a aquesta adreça electrònica. Un equip especialitzat analitzarà el missatge i te n'informarà sense cost.
- Alertes de seguretat a través del mòbil. Pots rebre-les per SMS o per notificacions de l'app CaixaBankNow (cal que activis les notificacions al teu dispositiu).
- Gestió de dispositius vinculats a CaixaBankNow. Pots consultar els mòbils, ordinadors o tauletes que poden accedir a la teva banca digital per detectar qualsevol irregularitat o per desvincular els dispositius que ja no utilitzis. Pots fer-ho des de l'apartat “Gestionar els meus dispositius”, dins de Configuració personal.
No, no cal. En qualsevol moment pots sol·licitar la cancel·lació d'un compte. Nosaltres tindrem l'obligació de gestionar la teva sol·licitud en un termini màxim de 24 hores. Si comparteixes el compte amb altres titulars, tots de manera conjunta ens n'haureu de sol·licitar la cancel·lació.
Sí, pots sol·licitar en qualsevol moment la teva baixa com a cotitular d'un compte, i no cal que la resta de titulars amb els quals comparteixes el compte ho autoritzin.
Sí, et podem proposar un canvi en els preus dels serveis si considerem que és necessari per adaptar-los a condicions de mercat o del marc legal, a canvis tecnològics o organitzatius, així com per introduir millores en la seguretat o l'experiència d'usuari.
Et comunicarem la nostra proposta amb una antelació mínima de 2 mesos respecte de la data prevista per a l'entrada en vigor de les noves condicions. Durant aquest temps, podràs exercir el teu dret a oposar-te a la mesura proposada. En aquest cas, cancel·larem el teu contracte sense cap cost addicional.
T'informarem del canal a través del qual podràs exercir el teu dret d'oposició. Almenys, la teva oficina gestora i un canal online.
Per obrir un compte bancari, has de ser major d'edat. Als menors d'edat, també se'ls pot obrir un compte des del moment en què tinguin DNI o NIF provisional. Els contractes de menors han de ser de titularitat única, llevat d'autorització expressa dels Serveis d'assessorament Jurídic. És imprescindible que s'assigni almenys un representant legal, que ha de ser el pare o la mare o ambdós, exclusivament.
És important tenir en compte que només els pares o tutors legals del menor li poden obrir un compte. Si els avis o els oncles volen ajudar-lo a estalviar, podran donar-li diners al menor, però mai no podran obrir-li un compte, si no són els seus tutors legals.
Podràs domiciliar la teva nòmina de manera ràpida i senzilla des de la teva pròpia Banca Digital de CaixaBankNow i a l'oficina. A més, et podràs beneficiar de múltiples avantatges. Consulta més informació aquí.
Depèn bàsicament del tipus de compte. En qualsevol cas, el cost es paga a través de les diferents comissions que l'entitat pot cobrar per la seva operativa i que estan aprovades pel Banc d'Espanya:
- D'administració i manteniment pel simple fet de tenir el compte.
- Per transferència.
- Per ingrés de xecs.
- Per descobert. Se sol imposar una forta penalització en cas que el saldo sigui negatiu en algun moment.
- Per retirada d'efectiu.
Avui dia sol ser habitual disposar d'un compte amb menys cost o, fins i tot gratuït, depenent de la vinculació del client amb l'entitat. Aquesta qüestió varia, també, en funció de cada entitat financera.
Si resideixes al país, has d'aportar el DNI/NIF o la targeta de resident de nacionalitat estrangera, el NIE. Per als no residents, s'exigeixen certificats de no residència i d'empadronament i passaport.
Si fas el servei amb un compte corrent dia a dia, el cost serà de 2 euros per fer les operacions següents a la finestreta: ingressos en efectiu, transferències i traspassos, pagament de rebuts no domiciliats (llevat de tributs) i petició d'extractes.
El servei no té cost en els casos següents:
- Si els caixers automàtics de l'oficina no funcionen correctament a causa d'una incidència tècnica i no permeten fer l'operació.
- Si tens més de 65 anys.
- Si tens menys de 18 anys.
- Si ets una persona amb discapacitat.
- Si ets titular d'un compte HolaBank, un compte online CaixaBank, un compte imagin, un compte de pagament bàsic, social o d'inserció.
El preu del servei de caixa per finestreta és independent del preu de les operacions que es facin i de la quota del compte dia a dia. El rebut es genera en el moment en què es fa l'operació i es cobra en el compte l'endemà.
Ho podràs fer de manera ràpida i còmoda a través de CaixaBankNow i dels nostres caixers, disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana i sense costos addicionals. A més, a CaixaBank disposem d'un telèfon gratuït d'assistència per a consultes i incidències: 900 40 40 90. Només hauràs d'accedir a CaixaBankNow amb les teves claus i, a través de la pestanya de “Comptes”, podràs consultar el saldo i els moviments del compte que vulguis. També pots sol·licitar-ho a través de la finestreta de qualsevol oficina.