La normativa PSD2 (Directiva europea de serveis de pagament) és un conjunt de normes que van entrar en vigor fa poc per obligar els proveïdors de serveis de pagament, com CaixaBank, a aplicar determinats procediments per tal de millorar els drets i la seguretat del consumidor.

Amb l'aplicació de PSD2, hem reforçat la seguretat en l'accés als teus comptes a través de CaixaBankNow (mòbil i web) amb processos d'autenticació que ens permeten validar la teva identitat. Per això, en alguns casos et demanarem que ens confirmis la teva identitat a través d'altres mecanismes, a més de la teva contrasenya habitual, com ara CaixaBankSign, SMS o la teva targeta de coordenades.









És possible que en alguna de les teves connexions a CaixaBankNow d'aquests últims mesos t'hagi aparegut el missatge següent:



Et podem demanar confirmació quan accedeixis a CaixaBankNow...Et podem demanar confirmació quan accedeixis a CaixaBankNow...

  • Per primera vegada des d'un dispositiu (mòbil o ordinador) nou o no habitual. Aviat implementarem un sistema perquè puguis gestionar els teus dispositius i tinguis més control de les teves connexions, i per això volem associar els teus dispositius al teu perfil.
  • Des d'un altre navegador (Google Chrome, Internet Explorer...).
  • Després fer un esborrament de cookies al navegador.

També ho sol·licitem en altres ocasions de forma addicional: per exemple, quan et canvies de connexió wifi o si ha passat molt de temps des de l'última connexió amb un dispositiu.

L'objectiu principal del missatge és que ens confirmis que la connexió és lícita i assegurar-nos que les teves dades estan fora de perill. Per tant, aquest imperatiu fruit de la normativa PSD2 ens ajuda a garantir de forma encara més eficaç i transparent la teva seguretat.

De tota manera, si perceps algun comportament estrany en la teva banca digital, pots consultar-ho al teu gestor o contactar amb nosaltres trucant al telèfon d'atenció al client +34 900 40 40 90.