Per entrar a la teva banca digital CaixaBankNow, has de fer-ho a través de l'accés segur que trobaràs a www.caixabank.cat o a l'app CaixaBankNow, on hauràs d'introduir les teves claus d'accés: el teu identificador i la teva contrasenya. Sabem que en el teu dia a dia has de retenir molta informació important a la memòria i, per tant, pot ser que no recordis les teves claus d'accés a Now. Per això, et volem donar alguns consells per ajudar-te a recordar-les més fàcilment:

  • De vegades, quan un accés ens dona error, tendim a pensar que l'error es troba a la contrasenya, però no sempre és així: revisa que l'identificador introduït sigui correcte.
  • Recorda que, en la majoria de casos, l'identificador d'accés és el teu DNI sense la lletra. (Ex.: si el teu DNI és 58965471L, és molt possible que l'identificador sigui 58965471).
  • La teva clau d'accés és un codi d'un màxim de 10 dígits: entre números, lletres i caràcters alfanumèrics. Per a més seguretat, des de CaixaBank et recomanem que sigui alfanumèrica.
  • Presta atenció a les majúscules i minúscules de la teva contrasenya: els nostres sistemes d'autenticació són sensibles a aquesta distinció.
  • No hi introdueixis espais en blanc: ni al teu identificador, ni a la teva contrasenya.

Aquests són els motius més comuns pels quals pot fallar el teu accés a CaixaBankNow, però si, tot i això, no aconsegueixes recordar les teves dades, no et preocupis. Tens a la teva disposició el procés de recuperació de claus, totalment en línia i ràpid. 

Si hi entres des de l'app, podràs accedir-hi prement “No pots entrar?”  a la pantalla inicial.

Si hi entres des d'un navegador, podràs accedir-hi prement “Has oblidat les teves claus d'accés?”.



Per poder gestionar la recuperació de les teves claus d'accés, hauràs de tenir el teu document d'identificació i la teva targeta de crèdit o dèbit habitual. Un cop hagis emplenat el formulari, podràs establir una contrasenya nova i, finalment, rebràs un codi per SMS per confirmar el canvi. I ja està! Ja podràs tornar a accedir a CaixaBankNow amb la teva nova contrasenya.
No anotis la nova contrasenya en cap document físic ni electrònic, i evita compartir-la amb ningú. Si ho fas, estaràs cedint als altres les claus de la teva privacitat i les teves dades.

Si creus que algú ha tingut accés a les teves claus, si us plau contacta amb nosaltres trucant al telèfon d'atenció al client +34 900 40 40 90 de manera immediata.

I recorda: a partir del setembre, si compres a internet, hauràs d’autoritzar les teves compres a través de l'aplicació CaixaBank Now.