1. Els productes inclosos a la promoció són qualsevol producte finançat de televisors (exclosos de la promoció els productes publicats com a recondicionats o outlet), portàtils, grans electrodomèstics, microones, purificadors d'aire, panells solars, vehicles d'ocasió o motos comercialitzats per Wivai Selectplace, SAU, contractant MyBox Alarma Llar, MyBox Protecció Sènior o les assegurances MyBox Llar, MyBox Auto, o les assegurances de vida MyBox Vida o Seviam Obert/Seviam Plus amb cobertura d'un préstec hipotecari. L'import de la prima de les assegurances MyBox ha de ser d'almenys 20 € mensuals per als tres primers anys (36 mesos); és a dir, 720 € de prima per al primer període de l'assegurança. En cas que un mateix client contracti diverses assegurances de vida, es consideraran com una única assegurança i la prima de promoció serà la suma de les primes d'aquestes assegurances. Tots els productes inclosos en la promoció es contracten per separat i són independents entre si. En el cas de la contractació d'un sistema de seguretat, de panells solars o de la Protecció Sènior, aquests haurien de quedar instal·lats o activats en un període màxim de sis mesos a comptar des de la data de la sol·licitud, d'acord amb les condicions de la promoció. Vàlid exclusivament per a noves contractacions dels productes inclosos a la promoció realitzada entre el 4-4-2022 i l'1-7-2022. L'import de la promoció s'abonarà en una targeta regal per a persona física. El client obté 50 € en una targeta regal per cada nou producte contractat que compleixi les condicions de la promoció i amb una contractació minima de dos productes. L'import de la promoció està subjecte als impostos, les retencions o altres recàrrecs vigents en la data d'abonament de l'incentiu i també a les limitacions i penalitzacions en cas d'incompliment de les condicions de la promoció. Promoció no compatible amb altres promocions. Consulta la resta de les condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.es.
Les assegurances MyBox Llar i MyBox Auto tenen una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la prima és mensual. No s'aplicaran recàrrecs per fraccionament. Si l'assegurança es renova, la prima de renovació pot recalcular-se de conformitat amb les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecta a les condicions de MyBox.
MyBox Auto i MyBox Llar són assegurances de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros. CaixaBank, S.A., operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, S.A.U. de Seguros y Reaseguros i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros, amb NIF A-08663619 i domicili social al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 - València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d'Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi C0611A08663619. Té contractada la corresponent assegurança de responsabilitat civil professional per a la cobertura de les responsabilitats que puguin escaure per negligència professional, de conformitat amb la legislació vigent. Pots obtenir més informació al seu lloc web.
CONDICIONS DE SUBSCRIPCIÓ.
2. L'oferta de venda de MyBox Alarma i MyBox Protecció Sènior és exclusiva de Securitas Direct, S.A.U., inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Wivai Selectplace, S.A.U., Gran Via de les Corts Catalanes, 159, 08014 Barcelona. NIF A-58481730. Per obtenir informació més detallada, consulta wivai.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes per la Llei d'ordenació del comerç detallista, defensa de consumidors i usuaris i restants normes de desenvolupament. MyBox Alarma: Securitas Direct, S.A.U. es compromet a dur a terme un estudi de seguretat personalitzat via telefònica i, un cop fet, a instal·lar l'alarma en un termini de 72 hores, moment en el qual se subscriurà l'oportú contracte directament amb Securitas Direct, S.A.U. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, S.A.U. et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d'ús del producte. MyBox Protecció Sènior: Securitas Direct, S.A.U. es compromet a lliurar el producte al lloc indicat abans de tres dies, moment en el qual se subscriurà l'oportú contracte directament amb Securitas Direct, S.A.U., que es posarà en contacte amb tu per a l'activació del producte i et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d'ús del producte. Si tens alguna anomalia o incidència postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d'Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i les condicions d'aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que se'n derivin, ja que només es limita a facilitar-ne l'accés.
3. Desglossament de preus segons el territori. Península i Illes Balears: pack de l'equip + servei de manteniment, 1.873,08 €. Preu total de l'equip: 435,60 € + preu total del servei de manteniment, 1.437,48 €. Canàries: pack de l'equip + servei de manteniment, 1.656,36 €. Preu total de l'equip: 385,20 € + preu total del servei de manteniment, 1.271,16 €. Ceuta i Melilla: pack de l'equip + servei de manteniment, 1.609,92 €. Preu total de l'equip: 374,40 € + preu total del servei de manteniment, 1.235,52 €. Per a la resta de territoris i per a clients d'HolaBank, consulta'n els preus a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.es.
Informació subjecta a les condicions de subscripció i contractació.
4. Oferta vàlida fins al 01-07-2022. L'oferta de venda d'aquest servei és exclusiva de Securitas Direct S.A.U., inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Wivai Selectplace, S.A.U. Wivai Selectplace, S.A.U., amb NIF A-58481730 i domicili social a la Gran Via de les Corts Catalanes, 159-163, pl. 8, 08014 – Barcelona. Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona, tom 9373, foli 52, full B-50420, inscr. 1a. Per obtenir informació més detallada, consulta wivai.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes per la Llei d'ordenació del comerç detallista, defensa de consumidors i usuaris i restants normes de desenvolupament. Securitas Direct S.A.U. es compromet a fer-te un estudi de seguretat personalitzat per via telefònica i a instal·lar els productes al lloc indicat abans de 10 dies, moment en què se subscriurà l'oportú contracte directament amb Securitas Direct, S.A.U. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, S.A.U. et farà entrega de tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment i també de totes les explicacions i condicions d'ús del producte. Si tens alguna anomalia o incidència postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d'Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i les condicions d'aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que se'n derivin, ja que només es limita a facilitar-ne l'accés.
NRI: 20017-2021-05555