MyBox Protecció Sènior és un servei 24 h / 365 de protecció personal i benestar, que ofereix seguretat tant dins com fora de casa davant de qualsevol situació d'emergència, gràcies a la seva avançada tecnologia i al seu disseny d'alta rellotgeria.

Gaudeix de més estalvi

amb el millor preu.

Mateix preu mensual1

Volem que tinguis facilitats. Cada mes pagaràs el mateix, sense recàrrecs1.



MyBox Protecció Sènior Single

Durant els tres primers anys

Preu total de l'equip a terminis: 426,89 €3

Preu d'adquisició de l'equip al comptat: 426,89 €3

Enviament a domicili

Des de la Unitat Central:

  • Gaudeix d'un ambient saludable
    Amb la informació de la qualitat de l'aire, temperatura, humitat i climatologia interior i exterior de l'habitatge.
  • Xat de veu
    Podràs comunicar-te amb altres usuaris de MyBox Protecció Sènior per compartir moments amens.
  • Telefarmàcia 24 h
    En aquelles situacions en què el beneficiari no pot anar a la farmàcia a comprar medicaments, Alares4 s'ocupa de comprar a la farmàcia més pròxima al beneficiari el medicament sol·licitat i portar-lo directament al domicili o lloc on el beneficiari es trobi, a qualsevol punt del territori nacional. El beneficiari podrà fer ús del servei de manera il·limitada. Alares passarà pel domicili, centre de treball o lloc on sigui el beneficiari a recollir l'import del medicament i la recepta, si n'hi ha, l'adquirirà a la farmàcia més pròxima (donant prioritat a la farmàcia escollida pel beneficiari) i en farà l'entrega al mateix lloc de recollida dels diners del medicament. L'usuari només pagarà el cost del medicament. L'horari de sol·licitud i de prestació del servei serà 24 hores al dia, els 365 dies de l'any. El termini de realització del servei és de 3 hores a qualsevol lloc d'Espanya.
  • Majordom
    Amb el servei de Majordom, tens una ajuda extra en les gestions administratives, com ara la renovació del DNI, passaport o carnet de conduir... A més, amb els nostres gestors del servei Majordom podràs aconseguir informació que t'ajudi a estalviar en factures dels teus serveis de llum, gas, telefonia o televisió. O, si ho prefereixes, t'ajudarem a trobar les activitats amb què et sents identificat: esport, oci, cultura...
  • Orientació mèdica 24 h
    Podràs disposar d'orientació mèdica les 24 hores del dia, els 365 dies a l'any. A través del teu dispositiu de MyBox Protecció Sènior en qüestió de segons, per aclarir qualsevol consulta amb professionals mèdics.





Des del rellotge

Des del rellotge podràs visualitzar els paràmetres de control mediambiental del teu habitatge, sempre que siguis a casa (temperatura, índex d'humitat i qualitat de l'aire). Quan siguis fora de casa, des del rellotge podràs visualitzar la informació següent: hora i data, percentatge d'exercici físic diari complert, passos, distància recorreguda en quilòmetres i percentatge de bateria del rellotge.

  • Botó SOS
    A qualsevol hora, només hauràs de prémer-lo durant 2 segons en cas que ens necessitis.

  • Detecció de caigudes
    El rellotge també detecta una caiguda si transcorren 45 segons d'immobilitat per part de l'usuari; no obstant això, prem el botó SOS del lateral sempre que sigui possible.



Diagnòstic mèdic per videoconsulta

Un servei d'atenció sanitària ofert a través de l'app Homedoctor, des del qual podràs accedir a una videoconsulta mèdica i amb què, a més, gràcies al monitor de constants, el metge podrà fer una revisió de manera immediata sense sortir de casa.


Dispositius de mesurament de salut

Per complementar la prestació del servei d'orientació sanitària, Homedoctor inclou un dispositiu de mesurament en remot de constants de temperatura, oxigen en sang, electrocardiograma i tensió arterial.