El teu assistent virtual Neo canvia de nom a Noa i torna encara més preparat per parlar amb tu per mitjà de l’assistent de veu Amazon Alexa.

Basat en una avançada intel·ligència artificial, ara té més capacitat de resposta per donar solució, d’una manera fluida i natural, a més de 20.590 maneres de formular preguntes relacionades amb CaixaBank.

Resol qualsevol dubte sobre productes i serveis de CaixaBank.

És més intel·ligent, amb noves consultes personalitzades.

Permet mantenir una conversa clara i fluïda.



Com pots parlar amb Noa a Amazon Alexa?

https://www.caixabank.es/deployedfiles/particulares/Estaticos/Imagenes/Bancadistancia/01_Icon_Noa.png

Per iniciar la conversa, digues a Amazon Alexa: Alexa, abrir CaixaBank.

https://www.caixabank.es/deployedfiles/particulares/Estaticos/Imagenes/Bancadistancia/01_Icon_Noa.png

Noa, l’assistent virtual de CaixaBank, et donarà la benvinguda.

https://www.caixabank.es/deployedfiles/particulares/Estaticos/Imagenes/Bancadistancia/01_Icon_Noa.png

Fes una consulta sobre algun producte o servei de CaixaBank. Per exemple, digues: ¿Cómo puedo contratar una tarjeta de crédito?.

https://www.caixabank.es/deployedfiles/particulares/Estaticos/Imagenes/Bancadistancia/01_Icon_Noa.png

Noa et resoldrà el dubte. En acabar, et preguntarà si vols fer una altra consulta.

https://www.caixabank.es/deployedfiles/particulares/Estaticos/Imagenes/Bancadistancia/01_Icon_Noa.png

Quan vulguis acabar la conversa, digues Salir.

https://www.caixabank.es/deployedfiles/particulares/Estaticos/Imagenes/Bancadistancia/01_Icon_Noa.png

Vols parlar amb Noa?