Otros perfiles
El teu assistent virtual Neo canvia de nom a Noa i torna encara més preparat per parlar amb tu per mitjà de l’altaveu intel·ligent Google Home.
Basat en una avançada intel·ligència artificial, ara té més capacitat de resposta per donar solució, d’una manera fluida i natural, a més de 20.590 maneres de formular preguntes relacionades amb CaixaBank.
Resol qualsevol dubte sobre productes i serveis de CaixaBank.
És més intel·ligent, amb noves consultes personalitzades.
Permet mantenir una conversa clara i fluïda.
Com pots parlar amb Noa a Google Home?
Per iniciar la conversa, digues a Google Home: Ok Google, hablar con CaixaBank.
Noa, l’assistent virtual de CaixaBank, et donarà la benvinguda.
Fes una consulta sobre algun producte o servei de CaixaBank. Per exemple, digues: ¿Cómo puedo contratar una tarjeta de crédito?.
Noa et resoldrà el dubte. En acabar, et preguntarà si vols fer una altra consulta.
Quan vulguis acabar la conversa, digues Salir.