Índex de preguntes

  • Què és una operació no autoritzada?

    Una operació no autoritzada és la que tu, com a titular, no has autoritzat. Pots reclamar compres o disposicions d'efectiu de qualsevol import que no hagis autoritzat durant els 13 mesos posteriors a la data de l'operació.

  • Com es reclama una operació no autoritzada?

    Pots reclamar a les oficines de CaixaBank, trucant al telèfon d'assistència de targetes 900 40 40 90 i des del web de CaixaBankNow.

  • Quintes targetes tenen el servei CaixaBankProtect®?

    Totes, llevat de les targetes d'empresa (consulta la pregunta següent).

  • Què passa amb les targetes d'empresa?

    S'hi inclouen totes les que s'hagin pactat prèviament de manera contractual.

  • Em tornareu l'import de l'operació?

    En el moment en què facis la reclamació, et tornarem l'import de l'operació i te'n confirmarem la devolució després d'unes comprovacions posteriors.

    Aquestes comprovacions les farem per garantir que l'operació s'ha registrat i comptabilitzat correctament. A més, mirem que no hi hagi hagut cap error que hagi provocat l'execució de l'operació sense autorització.

  • Què he de fer per disposar del servei de CaixaBankProtect®?

    Res, perquè es tracta d'un servei que inclouen les targetes. Senzillament assegura't d'haver notificat el teu telèfon mòbil perquè puguem enviar-te les alertes informatives. Ho pots revisar i modificar a la secció "Gestió del telèfon" dins de CaixaBankProtect o a la teva oficina de CaixaBank.

  • Quines alertes inclou el servei de CaixaBankProtect®?

    Rebràs una notificació d'informació sempre que:

    • Facis una compra superior a 500 euros
    • Facis un reintegrament superior a 1.000 euros
    • Facis una compra per primera vegada i de manera presencial en un comerç d'un país estranger
  • Quin cost tenen les alertes de CaixaBankProtect®?

    Cap. Són totalment gratuïtes.

  • Què he de fer per rebre alertes SMS de CaixaBankProtect®?

    Que ens hagis notificat el teu número de telèfon, ja sigui a través d'una oficina o a través d'un canal digital. Ho pots revisar i modificar a la secció "Gestió del telèfon" dins de CaixaBankProtect o a la teva oficina de CaixaBank.

  • Com puc evitar que facin operacions no autoritzades als meus comptes?

    Des de CaixaBank, volem que estiguis i et sentis segur. Per això, el nostre equip ha creat una guia amb tota la informació necessària perquè sàpigues quines són les estafes més habituals, els mètodes de phising més recurrents i tot el que és a les teves mans per evitar convertir-te en víctima d'un frau. Si en vols saber més, no ho dubtis i passa't pel nostre apartat de seguretat o subscriu-te al nostre newsletter.

  • Com puc protegir l’ordinador per reduir els possibles accessos no desitjats o virus informàtics?

    Els virus són programes que s’instal·len a l’ordinador, habitualment de manera oculta al propietari, amb finalitats malicioses (per exemple, destruir arxius o el disc, propagar-se a altresordinadors o provocar un mal funcionament de l’ordinador). Les formes en què es propaguen són molt variades i evolucionen amb el temps.

    Per evitar possibles infeccions de virus és convenient:

    • Disposar d’unsoftware antivirus actualitzat (s’ha d’actualitzar periòdicament, no n’hi ha prou quesigui més o menys nou). Per actualitzar-lo, s’han de consultar les instruccions del fabricant del programa.
    • Verificar els documents rebuts de l’exterior (per correu electrònic, disquet, download…) amb l’antivirus.
    • Executar només els programes dels quals tinguem garantia de l’origen i que no vulnerin la propietat intel·lectual.
    • És convenient instal·lar un sistema antiespíaper evitar elsprogrames espia, també anomenats spyware, i la publicitat no desitjada.
    • Per a més informació, consulta les nostres recomanacions de seguretat.