Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar
  • Particulars
  • Empreses
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

Accés Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

    • Comptes
      • Compte online sense comissions
      • Compte jove
      • Compte per a menors
      • Compte corrent
      • Compte de pagament bàsic
    • Targetes
      • Targetes per a compres
      • Targetes per viatjar
      • Altres targetes
    • Canviar de banc
      • Domiciliar nòmina
      • Domiciliar pensió
    • Banca Digital
    • Gestor inTouch
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Préstecs personals
      • Préstec personal
      • Préctec per cotxe i moto
      • Préstec per a reformes
      • Préstec per a electrònica
      • Préstec per a estudis
    • Hipoteques
      • Hipoteca CasaFàcil
      • Hipoteca Eficient
      • Simulador d'hipoteques
      • Quina hipoteca et pots permetre?
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Estalvi
      • La Meva Guardiola
      • Depòsit bonificat
      • CaixaFutur
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Plans de pensions
      • Simulador de plans
      • Assegurances d’estalvi
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borses i Mercats
      • Inversió OCEAN
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Assegurances
      • MyBox
      • Assegurances salut i dental
      • Assegurances llar
      • Assegurances vida
      • Assegurances cotxe i moto
      • Altres assegurances
    • Alarmes i protecció
      • Alarma de llar
      • Protecció sènior
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Mobilitat i rènting
      • Cotxes d'ocasió finançats
      • Motos d'ocasió finançades
      • Rènting de vehicles nous
      • Valora el teu cotxe
    • Botiga Facilitea
      • Telefonia
      • Electrònica
      • Protecció
      • Mobilitat
      • Llar
      • Esports i oci
    • Donatius
      • Pagaments online
      • Descomptes Moments
      • CaixaBankTalks
      • CaixaBank Xperience
      • Seguretat
      • Sostenibilitat
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

Fes-te client Accés
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

  • Assegurances
  • MyBox Auto
MyBox Auto
Mover a la izquierda
  • MyBox

    • Totes les assegurances MyBox
    • MyBox Auto
    • MyBox Llar
    • MyBox Salut
    • MyBox Salut Sèniors
    • MyBox Vida
    • MyBox Decessos
    • Assegurança MyBox Decessos Sèniors
    • MyBox Alarma PreSense™ Llar
    • MyBox Protecció Sènior
    Tancar
  • Cotxe i moto

    • Totes les assegurances de cotxe i moto
    • MyBox Auto
    • Assegurança de cotxe
    • Assegurança de moto
    • Assegurança de furgoneta
    • Serveis digitals d'auto
    Tancar
  • Llar

    • Totes les assegurances de la llar
    • MyBox Llar
    • Assegurança de la llar
    Tancar
  • Salut i Dental

    • Totes les assegurances de salut
    • MyBox Salut
    • MyBox Salut Sèniors
    • Assegurança mèdica Adeslas GO
    • Assegurança mèdica Adeslas Plena
    • Assegurança mèdica Adeslas Plena Plus
    • Assegurança Dental MAX
    • Serveis digitals de salut
    • Troba el teu professional o centre mèdic més pròxim
    • Demana cita prèvia a la teva Clínica Dental Adeslas més pròxima
    Tancar
  • Vida

    • Totes les assegurances de vida
    • MyBox Vida
    • Assegurança de vida familiar
    • Seviam
    Tancar
  • Protecció

    • MyBox Alarma PreSense™ Llar
    • MyBox Protecció Sènior
    Tancar
  • Més assegurances

    • MyBox Decessos
    • MyBox Decessos Seniors
    • Assegurança Decessos Complet
    • Assegurança Mascotes
    • Assegurança de Viatge
    • SegurCaixa Accidents Complet
    • Smart Protect
    • SegurCaixa Comunitats
    • SegurCaixa Protecció Jurídica
    • Pack Family Assegurança
    • MyBox Negoci
    Tancar
Mover a la derecha

Assegurança MyBox Auto

Demana que et truquem per ajudar-te a aconseguir les millors condicions per a l'assegurança del teu vehicle.

Et truquem?

Protecció al mateix preu mensual durant els tres primers anys1

MyBox Auto ofereix cobertures exclusives per protegir-te a la carretera any rere any i fer-te gaudir de la conducció.

Responsabilitat civil

Danys propis

Robatori

Incendi

Accidents del conductor

Defensa penal i reclamació de danys

Danys al vehicle i als seus accessoris per atropellament d'animals

Gestió de multes i pèrdua de punts

Compromisos MyBox Auto

De manera exclusiva, amb MyBox Auto ens comprometem a oferir-te el millor servei. Per a turismes, furgonetes i motos, disposes d'aquests compromisos de servei2

Turismes

  • Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat3
  • Assistència en <60 minuts4
  • Peritatge exprés en 24 h5
  • Autorització de reparació directa6
  • Reparació exprés en 72 hores7
  • Pagament d'indemnització en 48h8

Furgonetes i motos

  • Assistència en <60 minuts4
  • Peritatge exprés en 24 h5
  • Pagament d'indemnització en 48h8

En cas d'incompliment dels compromisos, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat” (Turismes), el client tindrà dret a sol·licitar una compensació econòmica de 200 €9

Garanties per a vehicles elèctrics

MyBox Auto inclou les garanties específiques per a vehicles elèctrics, com també assistència en viatge per manca de bateria.

Cobertures

Cobertures

Tot risc

Tercers ampliada

Tercers + Llunes

Responsabilitat civil per danys o incendi a les instal·lacions de recàrrega de tercers o per danys a tercers en cas d'incendi durant la recàrrega

sí

sí

sí

Responsabilitat civil derivada de l'ús de la torre de recàrrega instal·lada al domicili o a l'aparcament de l'assegurat

sí

sí

sí

Cable i dispositiu adaptador de recàrrega*

sí

sí

Bateria**

sí

sí

Assistència en viatge per manca de bateria des del km 0. Recàrrega in situ, sempre que sigui possible, o remolc fins al punt de recàrrega més proper, fins i tot en vies no aptes

sí

sí

sí

Vehicle de substitució amb etiqueta 0 o ECO (segons disponibilitat) Amb ampliació de cobertures opcional Amb ampliació de cobertures opcional Amb ampliació de cobertures opcional

* S'inclouen els danys causats per danys propis, incendi o robatori de cable i dispositiu adaptador de recàrrega sense límit, si és de sèrie, i fins a 1.500 €, si és un altre de diferent.

** S'inclouen els danys causats per danys propis, incendi o robatori, però no s'inclou la substitució per fallada d'aquesta

Avantatges addicionals MyBox Auto

Sense pujades de preu durant tres anys perquè el client es despreocupi de la seva assegurança durant més temps

sí

Mateix preu mensual durant 3 primers anys

sí

Inclou tots els accessoris del fabricant i la resta fins a 1.500 €

sí

Assistència en viatge les 24 hores, des del km 0

sí

Assistència mèdica urgent en viatge arreu del món

sí

Lliure elecció de taller, inclòs el concessionari de la marca

sí

Avantatges a tallers col·laboradors10

sí

Indemnització de valor de nou per a vehicles amb menys de tres anys

sí

Fenòmens atmosfèrics inclosos a partir de la modalitat de tercers ampliat.

sí

Valor de vehicle nou fins al tercer any en tots els vehicles d'ús particular.

sí

Cobertures per a vehicles elèctrics

sí

Altres Assegurances que et poden interessar

  • Assegurances de llar, per a sentir-te protegit sempre a casa.

  • Assegurances de vida, per cuidar de tu i dels teus de la millor forma.

Promoció assegurances: promoció vàlida per a persones físiques que contractin noves assegurances MyBox durant el període de durada de la mateixa i que compleixin amb les condicions aplicables. Com a mínim, de 40 € mensuals durant els tres primers anys de durada del mateix (36 mesos), això és 1.440 € de prima per a aquest primer període de l'assegurança, excepte MyBox Tranquil·litat, on s'exigirà un capital mínim de 80.000 €. Abonarà el corresponent import per cada un dels assegurats que compleixi amb les condicions d'accés a la promoció. Totes les assegurances contractades en el període de la promoció s'han de mantenir vigents i al corrent de pagament durant 36 mesos a comptar des de l'última contractació del producte o els productes MyBox contractats en el període de promoció (o, si escau, des de la inclusió de l'últim assegurat a assegurances MyBox Vida ja existents a l'inici de la promoció).

Promoció alarmes i Protección Senior: promoció vàlida per als clients que contractin, durant aquest període, MyBox Alarma PreSense Llar, MyBox Alarma PreSense Llar Premium i MyBox Protecció Senior (Single o Duo) de Securitas Direct a través de Facilitea Selectplace, S.A.U., la instal·lació o activació de les quals es realitzi en un període màxim de sis mesos a comptar de la data de sol·licitud.

1. L'assegurança MyBox Auto té una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la seva prima és mensual (l'opció de pagament anticipat, en què el preu del primer període de l'assegurança s'abona totalment en la data en què l'assegurança comença a tenir efecte, queda reservada per a clients de Banca Premier o Banca Privada). No s'aplicaran recàrrecs per fraccionament. Si l'assegurança es renova, la prima de renovació es pot recalcular de conformitat amb les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecta a les condicions de MyBox.

2. La companyia asseguradora, en el moment de l'obertura del sinistre, et podrà recomanar els diferents tallers col·laboradors, sempre que la naturalesa del sinistre en permeti la reparació. També pots consultar el llistat de tallers col·laboradors a la pàgina web www.segurcaixaadeslas.es. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Auto per a sinistres amb cobertura en la pòlissa, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat” del vehicle a la nostra xarxa de tallers col·laboradors, servei no associat a la declaració d'un sinistre. Aquests compromisos són assumits llevat de causes de força major.

3. Al taller col·laborador que ens indiquis, es farà al vehicle assegurat una revisió de vint punts de seguretat: 1) Elements interns (nivell d'oli del motor, nivell de líquid refrigerant, nivell de líquid de frens i embragatge, nivell de líquid eixugaparabrises, estat de les corretges auxiliars). 2) Il·luminació (intermitent/emergència, frenada, marxa enrere, posició/curta/llarga, reglatge de fars, antiboira). 3) Pneumàtics (estat, pressió). 4) Frenada/suspensió/direcció/transmissió/escapament (amortidors, comoditats, desgast de frens, tensió dels frens de mà, fugues). 5) Altres elements (eixugaparabrises, cinturó de seguretat). El taller et lliurarà un document amb el resultat de la revisió i les possibles anomalies que s'haguessin detectat. En cas que vulguis dur a terme la reparació de les anomalies detectades al mateix taller, podràs sol·licitar un pressupost.

4. En cas d'immobilització del vehicle per avaria o accident a Espanya, hi acudirà la grua en un temps màxim de 60 minuts, després que s'hagi rebut la sol·licitud del servei al telèfon d'assistència en viatge 900 301 900 (disponible les 24 hores). El compliment d'aquest compromís no serà aplicable en casos de demora per causes climatològiques adverses o casos de trànsit atípic ni en serveis d'assistència en pistes forestals, camins i altres vies no transitables.

5. Una vegada que ens sol·licitis la intervenció pericial, enviarem el pèrit al taller que ens indiquis en un període no superior a un dia laborable des que vas concertar la cita amb el taller i dins el seu horari d'atenció al client.

6. Per a sinistres que impliquin la substitució de llunes o la reparació de carrosseria del vehicle assegurat, fetes als nostres tallers col·laboradors, el cost de les quals sigui inferior a 300 € i hi hagi conformitat de pagament per part nostra. Després de la comunicació del sinistre i l'encàrrec de reparació fet al taller col·laborador, el taller, una vegada que disposi dels recanvis necessaris, podrà iniciar la reparació o substitució sense necessitat que intervingui un pèrit remot o presencial.

7. En cas que reparis la carrosseria del vehicle assegurat en un dels nostres tallers col·laboradors, la reparació es farà en menys de tres dies hàbils, després de la validació dels danys per part d'un pèrit de forma remota o presencial. Aquest servei serà efectiu per a pòlisses amb cobertures de danys propis, en reparacions de cost inferior als 500 € i que no comportin substitució o aprovisionament de peces de recanvi, i sempre que hi hagi conformitat de pagament per part nostra. Queden exclosos d'aquest compromís els casos de sinistre múltiple, d'acord amb la definició que s'inclou a la clàusula Definicions de la pòlissa per a sinistre múltiple.

8. Les indemnitzacions que hàgim d'assumir per sinistres coberts per la pòlissa s'efectuaran en un període de dos dies hàbils a comptar de la recepció de tota la documentació necessària per a la gestió del pagament, una vegada que s'hagi formalitzat l'acord sobre l'import que s'ha d'indemnitzar entre nosaltres i el beneficiari de la indemnització i ens hagis comunicat el número de compte bancari en què cal fer el pagament. En cas de robatori total, el període de 48 hores s'iniciarà després dels 40 dies establerts a la pòlissa per a aquests casos.

9. En cas d'incompliment de qualsevol dels compromisos, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat del vehicle” a la nostra xarxa de tallers col·laboradors, es posa a la teva disposició el telèfon 91 991 78 21 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. El prenedor tindrà dret a un màxim d'una compensació econòmica per cada anualitat de la pòlissa, sempre que estiguin vigents els compromisos en la data en què es declari el sinistre de què deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació es farà efectiva abans que finalitzi el mes de desembre de l'any en què s'hagi acceptat l'incompliment per part de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.

10. Per llei, els tallers atorguen tres mesos de garantia. Però a SegurCaixa Adeslas ampliem la garantia de les reparacions que siguin a conseqüència d'un sinistre cobert per la teva pòlissa d'auto a dos anys i una garantia de pintura indefinida. Aquesta garantia és vàlida sempre que la reparació sigui arran d'un sinistre i el titular del cotxe i l'assegurat segueixin sent el mateix i mantinguin la pòlissa amb nosaltres. No inclou recanvis de desgast, com peces mecàniques, danys de motor, caixa de canvis o grups elèctrics.

Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació de la companyia.

Companyia asseguradora: VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-58333261, i SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. Mediador: CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA, amb NIF A-08663619 i domicili al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.

NRI: 7339-2024/09542

    • Contacta'ns T'ajudem a resoldre els teus dubtes
    • Servei d'Atenció al Client Accedeix per a presentar una reclamació oficial
    • Banca digital El teu banc des del teu ordinador o el teu mòbil
    • Demana cita A través de l'app o la web de CaixaBank
  • Productes

    • Comptes
    • Targetes
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
    • Mobilitat i rènting
    • Botiga Facilitea
    • Estalvi
    • Jubilació
    • Inversió
    • Assegurances
    • Alarmes
  • Et pot interessar

    • Canviar de banc
    • Baixa l'app
    • Donatius i crowdfunding
    • Pagaments online
    • Seguretat
    • Cultura financera
    • Tramitar herència
    • Deutor hipotecari vulnerable – CBP
    • Acció Social
    • Productes sostenibles
  • Informació corporativa

    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements (obre en una finestra nova)
    • Actualitat
    • Sostenibilitat (Obre en una finestra nova)
    • Treballa amb nosaltres (obre en una finestra nova)
    • Accessibilitat
    • CAS
    • CA
    • ENG
    • FRA
    • DEU
    • VAL
    • EUS
    • GAL

© CaixaBank, S.A. 2025

  • Política de galetes
  • Privacitat (Obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix

Et truquem?

Calcula el teu preu