Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar
  • Particulars
  • Empreses
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

Accés Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

    • Comptes
      • Compte online sense comissions
      • Compte jove
      • Compte per a menors
      • Compte corrent
      • Compte de pagament bàsic
    • Targetes
      • Targetes per a compres
      • Targetes per viatjar
      • Altres targetes
    • Canviar de banc
      • Domiciliar nòmina
      • Domiciliar pensió
    • Banca Digital
    • Gestor inTouch
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Préstecs personals
      • Préstec personal
      • Préctec per cotxe i moto
      • Préstec per a reformes
      • Préstec per a electrònica
      • Préstec per a estudis
    • Hipoteques
      • Hipoteca CasaFàcil
      • Hipoteca Eficient
      • Simulador d'hipoteques
      • Quina hipoteca et pots permetre?
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Estalvi
      • La Meva Guardiola
      • Depòsit bonificat
      • CaixaFutur
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Plans de pensions
      • Simulador de plans
      • Assegurances d’estalvi
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borses i Mercats
      • Inversió OCEAN
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Assegurances
      • MyBox
      • Assegurances salut i dental
      • Assegurances llar
      • Assegurances vida
      • Assegurances cotxe i moto
      • Altres assegurances
    • Alarmes i protecció
      • Alarma de llar
      • Protecció sènior
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Mobilitat i rènting
      • Cotxes d'ocasió finançats
      • Motos d'ocasió finançades
      • Rènting de vehicles nous
      • Valora el teu cotxe
    • Botiga Facilitea
      • Telefonia
      • Electrònica
      • Protecció
      • Mobilitat
      • Llar
      • Esports i oci
    • Donatius
      • Pagaments online
      • Descomptes Moments
      • CaixaBankTalks
      • CaixaBank Xperience
      • Seguretat
      • Sostenibilitat
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

Fes-te client Accés
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

  • Assegurances
  • MyBox Llar
MyBox Llar
Mover a la izquierda
  • MyBox

    • Totes les assegurances MyBox
    • MyBox Auto
    • MyBox Llar
    • MyBox Salut
    • MyBox Salut Sèniors
    • MyBox Vida
    • MyBox Decessos
    • Assegurança MyBox Decessos Sèniors
    • MyBox Alarma PreSense™ Llar
    • MyBox Protecció Sènior
    Tancar
  • Cotxe i moto

    • Totes les assegurances de cotxe i moto
    • MyBox Auto
    • Assegurança de cotxe
    • Assegurança de moto
    • Assegurança de furgoneta
    • Serveis digitals d'auto
    Tancar
  • Llar

    • Totes les assegurances de la llar
    • MyBox Llar
    • Assegurança de la llar
    Tancar
  • Salut i Dental

    • Totes les assegurances de salut
    • MyBox Salut
    • MyBox Salut Sèniors
    • Assegurança mèdica Adeslas GO
    • Assegurança mèdica Adeslas Plena
    • Assegurança mèdica Adeslas Plena Plus
    • Assegurança Dental MAX
    • Serveis digitals de salut
    • Troba el teu professional o centre mèdic més pròxim
    • Demana cita prèvia a la teva Clínica Dental Adeslas més pròxima
    Tancar
  • Vida

    • Totes les assegurances de vida
    • MyBox Vida
    • Assegurança de vida familiar
    • Seviam
    Tancar
  • Protecció

    • MyBox Alarma PreSense™ Llar
    • MyBox Protecció Sènior
    Tancar
  • Més assegurances

    • MyBox Decessos
    • MyBox Decessos Seniors
    • Assegurança Decessos Complet
    • Assegurança Mascotes
    • Assegurança de Viatge
    • SegurCaixa Accidents Complet
    • Smart Protect
    • SegurCaixa Comunitats
    • SegurCaixa Protecció Jurídica
    • Pack Family Assegurança
    • MyBox Negoci
    Tancar
Mover a la derecha
Producte en promoció

Assegurança MyBox Llar

Demana que et truquem per ajudar-te a aconseguir les millors condicions per a l'assegurança de casa teva.

Et truquem?

Pausar / Reproduir
  • Assegurança MyBox Llar

    Demana que et truquem per ajudar-te a aconseguir les millors condicions per a l'assegurança de casa teva.

    Et truquem?

    Producte en promoció

Una assegurança de llar que cobreix totes les teves necessitats

Telèfon d'atenció a clients
MyBox:
900 50 50 40

El mateix preu mensual durant els tres primers anys1



Tot són avantatges

L'assegurança MyBox Llar té la màxima protecció perquè cobreix els propietaris d'habitatges finalitzats i els llogaters davant dels sinistres que es produeixen a la llar. A més, com a especialistes en danys per aigua, oferim les millors cobertures adaptades a aquest tipus de sinistres, així com:

Actes vandàlics del llogater

Garantia àmplia del continent

Substitució de qualsevol pany de portes d'accés a l'habitatge, en cas de sostracció o pèrdua de claus

Serveis diferencials com ara el manteniment anual gratuït, limitat a un servei per anualitat de l'assegurança, relacionat amb aixetes, radiadors, persianes, finestres, etcètera.

Protegim la teva vida digital afegint eines de ciberseguretat i oferint-te un servei d'assistència remota capaç de resoldre tots els teus dubtes tecnològics les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.



I si disposes d'un habitatge habitual o segona residència, podràs ampliar l'assegurança amb serveis de valor com ara el Manetes, l'Assistència Digital o la cobertura d'Ocupació il·legal.

Mover listado a la izquierda
  • Principals avantatges de l'assegurança

  • Cobertures obligatòries

  • Cobertures opcionals

  • Cobertures opcionals ampliades

Mover listado a la derecha
  • Contractació ràpida i senzilla, sense necessitat de detallar joies (per valor inferior a 400 €) ni objectes de valor especial (per valor inferior a 3.000 €).
  • Sense increments de preu ni repercussió de sinistralitat durant els tres primers anys de vigència de la pòlissa.
  • 5 % de descompte en la modalitat de pagament anticipat per a clients de Banca Premier o Privada.
  • Davant de qualsevol avaria o urgència, sigui l'hora que sigui i els 365 dies de l'any, truca'ns al 900 50 50 40 o al 91 125 98 41 i et garantim que atendrem les reparacions en menys de 24 hores: fins i tot dissabtes i diumenges quan es tracti de casos urgents.
  • Reposició de béns a valor a nou (habitatge habitual).
  • Per a habitatges habituals i residències secundàries i amb capital de contingut contractat, s'ofereix l'ampliació de l'assegurança amb cobertures opcionals.
  • Protecció integral amb la possibilitat de contractar assegurances complementàries, com són MyBox Electrodomèstics i MyBox Mascotes.
  • Cobertura de responsabilitat civil familiar que et garanteix, com a propietari d’animals domèstics (gossos, gats o fures, sempre que no es destinin a activitats comercials i compleixin la reglamentació vigent respecte de la vacunació o les normes de seguretat), qualsevol dany a tercers que pugui ocasionar l’animal per un import de fins a 300.000 € (ampliable a 600.000 o a 1.500.000 €.
Cobertura obligatòria Capital assegurat Informació addicional
Incendi, explosió, caiguda de llamp 100 %
Acció sobtada de la calor (no climàtica) 10 %
Robatori de contingut 100 %
Desperfectes al continent i contingut per robatori 100 %
Robatori d'efectiu Màxim 300 €
Substitució de panys 1 % contingut Mínim de 360 € i màxim de 720 €. Per sostracció o pèrdua de les claus
Robatori/atracament fora de l'habitatge habitual 600 € Només per a habitatge habitual
Documents personals 60 € Inclou el DNI, el passaport o el permís de conduir. Només per a l'habitatge habitual
Robatori a les dependències annexes:
(tret de l'efectiu, les joies i objectes de valor)
10 % Màxim: 6.000 €
Furt a l'habitatge habitual 10 % Efectiu no inclòs
Danys per aigua 100 %
Danys per l'escapament de combustible en dipòsits 100 %
Oblit de tancar les aixetes 100 %
Danys pel trencament de canonades per gelades 100 %
Danys al contractant per filtracions de dutxa, lavabo, etcètera. 100 %  
Localització i reparació de canonades 300 €  
Desembús de canonades
Trencament de vidres, marbres, pisa sanitària, vitroceràmiques 100 % Inclou pisa sanitària, marbres i de plaques vitroceràmiques
Fenòmens atmosfèrics (pluja, vent, pedra, neu) 100 % No s’inclou el mobiliari de jardí
Inundació 100 % No inclòs mobiliari de jardí
Actes de vandalisme 100 % No s’inclou el mobiliari de jardí
Fum 100 % No s’inclou el mobiliari de jardí
Impacte d'objectes 100 % No s’inclou el mobiliari de jardí
Ones sòniques 100 % No s’inclou el mobiliari de jardí
Filtracions al continent 600 €
Actes vandàlics dels llogaters 3.000 € Sempre que l'habitatge estigui destinat a lloguer pel seu propietari i tingui un contracte de lloguer que compleixi amb la Llei d'arrendaments urbans
Desenfangament i extracció de llots 4 %
Despeses d'extinció, salvament i desenrunament 100 %
Danys estètics del continent

1 %

Mínim de 1.800 € i màxim de 4.500 €. Si a conseqüència d'un sinistre cal reemplaçar diverses rajoles de la cambra de bany, però no se'n troben recanvis amb la mateixa forma o decoració, se substituiran també les no danyades per restablir l'harmonia estètica.
Reconstrucció de documents 2 % contingut Mínim de 900 € i màxim de 3.000 €. Només per a l'habitatge habitual
Danys elèctrics 100 % continent
5 % contingut (aparells elèctrics)
Per a aparells elèctrics: mínim de 3.000 € i màxim de 6.000 €, sempre que siguin danys causats per curtcircuit o per una pujada o baixada brusca de tensió
Deteriorament d'aliments o de medicaments refrigerats 300 € Només per a l'habitatge habitual
Pèrdua de lloguers / inhabitabilitat de l'habitatge 10 % Màxim 2 anys d'indemnització
Garantia àmplia continent (tot risc accidental) 100 %  
Responsabilitat civil: del continent, del contingut o de l'usuari o familiar 300.000 € Ampliable a 600.000 € i 1.500.000 €. Danys causats a tercers a l'interior de l'habitatge o zones comunes, imputables a l'assegurat
Assistència a la llar Inclosa
Manteniment Inclosa Limitat a un servei per anualitat de l'assegurança. Més informació
Protecció jurídica 6.000 € Indemnització màxima per anualitat
Cobertures opcionals
Capital assegurat Informació addicional
Joies 25 %, màx. 10.000 € La cobertura addicional per a joies fa referència a objectes d'or i platí, perles i pedres precioses de valor unitari superior a 400 € (si el valor unitari no supera aquesta xifra, s'inclouen automàticament en el capital de contingut). El capital mínim assegurable és de 4.000 € en concepte de joies.
Objectes de valor 25 %, màx. 10.000 € La cobertura addicional per a objectes de valor fa referència als objectes de pell, col·leccions filatèliques i numismàtiques, antiguitats i objectes d'art que no continguin or ni pedres precioses, així com els objectes de plata o marfil, valor unitari del qual sigui superior a 3.000 € (si el valor unitari no supera aquesta xifra, s'inclouen automàticament en el capital de contingut). El capital mínim assegurable és de 8.000 € en concepte d'objectes de valor.
Mobiliari de jardí 5 %
Protecció jurídica Cobertura opcional en habitatges secundaris (indemnització màxima de 6.000 € per anualitat)


Dins el contingut de l'habitatge trobem les joies i els objectes de valor. Tant les joies com els objectes de valor tenen assignat un capital màxim per sinistre. Això significa que, en cas de sinistre, la indemnització que es pagarà serà equivalent a l'import dels danys, amb el màxim del capital fixat per a cadascun.

Exemple: Imaginem que el conjunt d'objectes de valor té un cost de 7.800 €, i el de les joies és de 4.800 €. Si per robatori o una altra causa coberta en la pòlissa es perdessin 6.000 € en objectes de valor i 3.000 € en joies, la indemnització seria idèntica als imports de la pèrdua, és a dir, 6.000 € i 3.000 € respectivament.

Amb MyBox Llar es podrà ampliar l'assegurança amb les següents cobertures opcionals de contractació conjunta, sempre que es contracti capital de contingut i l'habitatge sigui d'ús habitual (per a propietaris o llogaters):

Cobertures ampliades
Informació addicional
Garantia àmplia de contingut
Nova cobertura amb un capital a primer risc de 1.200 €
Robatori fora de la llar Augmentem l'import a primer risc en robatori fora de la llar a 1.200 €
Responsabilitat civil del personal domèstic Ampliació de l'RC per cobrir el personal domèstic (donat d'alta a la Seguretat Social), pels seus actes o omissions negligents
Responsabilitat civil VMP (vehicles de mobilitat personal) Cobrim la responsabilitat civil dels vehicles de mobilitat personal (VMP) per donar cobertura a tot el nucli familiar fins a 60.000 €
Servei de manetes Servei de manetes amb dos serveis a l'any, de dues hores cadascun, addicionals al servei de manteniment
Servei d'Assistència Digital Ens adaptem a la digitalització de la llar en oferir solucions digitals (control parental, configuració de dispositius intel·ligents, etc.) amb assistència a domicili (dos serveis/any) i assistència remota (fins a cinc dispositius)
Coneix tots els serveis d'assistència digital de MyBox Llar
Ocupació il·legal Protecció jurídica i econòmica davant l'ocupació del teu habitatge


I per a habitatge secundari amb capital de contingut contractat, inclou l'ampliació de cobertures amb (per a propietaris o llogaters):

Cobertures ampliades
Informació addicional
Ocupació il·legal Protecció jurídica i econòmica davant l'ocupació del teu habitatge
Servei de Manetes Servei de manetes amb dos serveis a l'any, de dues hores cadascun, addicionals al servei de manteniment
Servei d'Assistència Digital Ens adaptem a la digitalització de la llar en oferir solucions digitals (control parental, configuració de dispositius intel·ligents, etc.) amb assistència a domicili (dos serveis/any) i assistència remota (fins a cinc dispositius)
Coneix tots els serveis d'assistència digital de MyBox Llar

El millor servei gràcies als nostres compromisos de qualitat

De forma exclusiva, amb MyBox Llar ens comprometem a oferir el millor servei gràcies als nous compromisos de qualitat2:

sí Serveis urgents3: servei de visita d'operaris al cap de 3 hores, des de la declaració del sinistre, per a sinistres urgents que fan inhabitable l'habitatge.
sí Cita d'operaris4: des de la declaració del sinistre fins a la coordinació amb el client, es concertarà la cita al cap d'1 hora i la visita de l'operari al cap de 24 hores perquè l'empresa d'assistència avaluï els danys.
sí Cita del pèrit5: visita al cap d'un màxim de 24 hores.
sí Informe del pèrit6: lliurament de l'informe del pèrit al cap d'un màxim de 10 dies, per a sinistres amb un cost inferior a 30.000 € i tan bon punt s'hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys.
sí Indemnització en 48 hores: ordre de pagament de la indemnització al cap de 48 hores després de la recepció de tota la documentació necessària per a la valoració del sinistre.
sí Qualitat de reparació del servei7: en cas que no estiguis satisfet amb la reparació, l'empresa d'assistència es compromet a enviar un operari.
sí Segona opinió: en caso que, en el moment de la declaració del sinistre, el sinistre es refusi i no hi estiguis d'acord, es procedirà a revisar la resolució i analitzar la conveniència d'enviar un operari.

En cas que no es compleixin els compromisos "Cita d'operaris", "Serveis urgents", "Cita amb un pèrit", "Informe de pèrit" i "Indemnització al cap de 48 hores", tindràs a disposició el telèfon 919 917 821 o el 900 110 434 per sol·licitar la revisió de l'acompliment dels compromisos esmentats i, si escau, sol·licitar una compensació econòmica de 200€8.

Altres assegurances que et poden interessar

  • Assegurances de cotxe, per gaudir de la conducció sempre protegit.

  • Assegurances de vida, per cuidar de tu i dels teus de la millor forma.

Promoció assegurances: promoció vàlida per a persones físiques que contractin noves assegurances MyBox durant el període de durada de la mateixa i que compleixin amb les condicions aplicables. Com a mínim, de 40 € mensuals durant els tres primers anys de durada del mateix (36 mesos), això és 1.440 € de prima per a aquest primer període de l'assegurança, excepte MyBox Tranquil·litat, on s'exigirà un capital mínim de 80.000 €. Abonarà el corresponent import per cada un dels assegurats que compleixi amb les condicions d'accés a la promoció. Totes les assegurances contractades en el període de la promoció s'han de mantenir vigents i al corrent de pagament durant 36 mesos a comptar des de l'última contractació del producte o els productes MyBox contractats en el període de promoció (o, si escau, des de la inclusió de l'últim assegurat a assegurances MyBox Vida ja existents a l'inici de la promoció).

Promoció alarmes i Protección Senior: promoció vàlida per als clients que contractin, durant aquest període, MyBox Alarma PreSense Llar, MyBox Alarma PreSense Llar Premium i MyBox Protecció Senior (Single o Duo) de Securitas Direct a través de Facilitea Selectplace, S.A.U., la instal·lació o activació de les quals es realitzi en un període màxim de sis mesos a comptar de la data de sol·licitud.

1. L’assegurança MyBox Llar té una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la prima és mensual. No s’hi apliquen recàrrecs per fraccionament. Si l’assegurança és renovada, la prima de renovació es pot recalcular conforme a les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecte a les condicions de MyBox. Les condicions de contractació es poden consultar a qualsevol oficina CaixaBank o a www.CaixaBank.cat

2. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Llar per a sinistres amb cobertura a la pòlissa. En el moment de l’obertura del sinistre, la companyia asseguradora pot recomanar diferents empreses d’assistència de confiança, sempre que la naturalesa del sinistre en permeti la reparació. En aquest sentit, i si el client ho vol, pot encarregar directament a l’empresa d’assistència la reparació dels danys. L’empresa d’assistència és qui assumeix els compromisos indicats als punts “Serveis urgents”, “Cita d’operari”, “Qualitat de reparació del servei” i “Segona opinió”, tret de força major, i en queda al marge la companyia asseguradora en tots els casos. La companyia asseguradora és qui assumeix els compromisos indicats als punts “Cita de pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, tret de força major.

3. Tenen la consideració de sinistres urgents atesos per l’empresa d’assistència, que és qui es compromet a l’enviament del professional en tres hores, aquells que impossibiliten l’habitabilitat a l’habitatge per alguna de les causes següents. Electricitat: per manca d’energia elèctrica a tot l’habitatge o a la cuina o al bany, sempre que l’avaria tingui l’origen a la instal·lació de l’habitatge. Danys per aigua: pel trencament d’alguna de les conduccions fixes d’aigua de l’habitatge que produeixi danys als béns de l’assegurat o de terceres persones i que requereixi el tancament de la clau de pas del subministrament d’aigua. Protecció de l’habitatge: el trencament de vidres que formin part del tancament de l’habitatge i que provoqui una falta de protecció davant fenòmens meteorològics o davant actes malintencionats causats per terceres persones. L’empresa d’assistència presta el servei a través del telèfon 900 159 009 les 24 hores del dia. Per a les urgències de danys per aigua, sempre que es trobi fora de l’horari de 9.00 a 20.00 hores i es pugui resoldre amb el tancament de la clau de pas d’aigua, s’atendrà per la via telefònica.

4. L’empresa d’assistència és qui es compromet a prestar el servei i ho fa a través del telèfon 900 505 040 en horari de 9.00 a 20.00 hores, de dilluns a divendres. Aquest compromís s’assumeix sempre que no hi hagi episodis d’alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en els quals hi ha un causant o perjudicat).

5. En coordinació amb el client, des de la declaració del sinistre, es concerta una cita amb el pèrit en 24 hores, segons la disponibilitat, sempre que no hi hagi episodis d’alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en els quals hi ha un causant o perjudicat). Aquest compromís l’assumeix la companyia asseguradora.

6. Sempre que en el sinistre no hi hagi intervenció de tercers (que hi hagi un causant o un tercer perjudicat). Aquest compromís l’assumeix la companyia asseguradora. Lliurament de l’informe del pèrit en un màxim de deu dies per a sinistres amb un cost inferior a 30.000 € una vegada s’hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys.

7. La gestió de la reparació es fa en coordinació amb el client a través de l’empresa d’assistència, que és qui presta el servei i es compromet davant el seu client. Compromís assumit per l’empresa d’assistència.

8. En cas d’incompliment dels compromisos denominats “Cita operari”, “Serveis urgents”, “Cita pèrit”, “Informe pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, es posa a disposició del client el telèfon 91 991 78 21 o el 900 110 434 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. Aquesta compensació la pot sol·licitar el prenedor de l’assegurança fins a 30 dies naturals després del tancament del sinistre origen del compromís. Com a prenedor de l’assegurança, té dret a un màxim d’una compensació econòmica per cada any natural durant els tres primers anys des de la contractació del servei, sempre que estiguin vigents els compromisos en la data en què es declari el sinistre del qual deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació s’ha de fer efectiva abans que finalitzi el mes de desembre de l’any en què s’hagi acceptat l’incompliment per part de l’empresa d’assistència o de la companyia asseguradora, segons correspongui. L’empresa d’assistència és qui assumeix la possible compensació econòmica a la qual pugui tenir dret el prenedor per l’incompliment dels compromisos denominats “Cita d’operaris” i “Serveis urgents”, tret de força major, i en tots els casos en queda al marge la companyia asseguradora. La companyia asseguradora és qui assumeix la possible compensació econòmica a la qual pugui tenir dret el prenedor pels incompliments dels compromisos denominats “Cita amb un pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, tret de força major. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.

Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació de la companyia.

Companyia asseguradora: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. Mediador: CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA, amb NIF A-08663619 i domicili al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.

NRI: 7340-2024/09542

    • Contacta'ns T'ajudem a resoldre els teus dubtes
    • Servei d'Atenció al Client Accedeix per a presentar una reclamació oficial
    • Banca digital El teu banc des del teu ordinador o el teu mòbil
    • Demana cita A través de l'app o la web de CaixaBank
  • Productes

    • Comptes
    • Targetes
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
    • Mobilitat i rènting
    • Botiga Facilitea
    • Estalvi
    • Jubilació
    • Inversió
    • Assegurances
    • Alarmes
  • Et pot interessar

    • Canviar de banc
    • Baixa l'app
    • Donatius i crowdfunding
    • Pagaments online
    • Seguretat
    • Cultura financera
    • Tramitar herència
    • Deutor hipotecari vulnerable – CBP
    • Acció Social
    • Productes sostenibles
  • Informació corporativa

    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements (obre en una finestra nova)
    • Actualitat
    • Sostenibilitat (Obre en una finestra nova)
    • Treballa amb nosaltres (obre en una finestra nova)
    • Accessibilitat
    • CAS
    • CA
    • ENG
    • FRA
    • DEU
    • VAL
    • EUS
    • GAL

© CaixaBank, S.A. 2024

  • Política de galetes
  • Privacitat (Obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix
Calcula el teu preu

Et truquem?