Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar
  • Particulars
  • Empreses
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

Accés Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

    • Comptes
      • Compte online sense comissions
      • Compte jove
      • Compte per a menors
      • Compte corrent
      • Compte de pagament bàsic
    • Targetes
      • Targetes per a compres
      • Targetes per viatjar
      • Altres targetes
    • Canviar de banc
      • Domiciliar nòmina
      • Domiciliar pensió
    • Banca Digital
    • Gestor
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Préstecs personals
      • Préstec personal
      • Préctec per cotxe i moto
      • Préstec per a reformes
      • Préstec per a electrònica
      • Préstec per a estudis
    • Hipoteques
      • Hipoteca CasaFàcil
      • Hipoteca Eficient
      • Simulador d'hipoteques
      • Quina hipoteca et pots permetre?
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Estalvi
      • La Meva Guardiola
      • Depòsit bonificat
      • CaixaFutur
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Plans de pensions
      • Simulador de plans
      • Assegurances d’estalvi
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borses i Mercats
      • Inversió OCEAN
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Assegurances
      • MyBox
      • Assegurances salut i dental
      • Assegurances llar
      • Assegurances vida
      • Assegurances cotxe i moto
      • Altres assegurances
    • Alarmes i protecció
      • Alarma de llar
      • Protecció sènior
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Mobilitat i rènting
      • Cotxes d'ocasió finançats
      • Motos d'ocasió finançades
      • Rènting de vehicles nous
      • Valora el teu cotxe
    • Botiga Facilitea
      • Telefonia
      • Electrònica
      • Protecció
      • Mobilitat
      • Llar
      • Esports i oci
    • Donatius
      • Pagaments online
      • Descomptes Moments
      • CaixaBankTalks
      • CaixaBank Xperience
      • Seguretat
      • Sostenibilitat
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

Fes-te client Accés
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

  • Assegurances
  • Guia d'ús MyBox Llar
Guia d'ús MyBox Llar
Mover a la izquierda
  • MyBox

    • Totes les assegurances MyBox
    • MyBox Auto
    • MyBox Llar
    • MyBox Salut
    • MyBox Salut Sèniors
    • MyBox Vida
    • MyBox Decessos
    • Assegurança MyBox Decessos Sèniors
    • MyBox Alarma PreSense™ Llar
    • MyBox Protecció Sènior
    Tancar
  • Cotxe i moto

    • Totes les assegurances de cotxe i moto
    • MyBox Auto
    • Assegurança de cotxe
    • Assegurança de moto
    • Assegurança de furgoneta
    • Serveis digitals d'auto
    Tancar
  • Llar

    • Totes les assegurances de la llar
    • MyBox Llar
    • Assegurança de la llar
    Tancar
  • Salut i Dental

    • Totes les assegurances de salut
    • MyBox Salut
    • MyBox Salut Sèniors
    • Assegurança mèdica Adeslas GO
    • Assegurança mèdica Adeslas Plena
    • Assegurança mèdica Adeslas Plena Plus
    • Assegurança Dental MAX
    • Serveis digitals de salut
    • Troba el teu professional o centre mèdic més pròxim
    • Demana cita prèvia a la teva Clínica Dental Adeslas més pròxima
    Tancar
  • Vida

    • Totes les assegurances de vida
    • MyBox Vida
    • Assegurança de vida familiar
    • Seviam
    Tancar
  • Protecció

    • MyBox Alarma PreSense™ Llar
    • MyBox Protecció Sènior
    Tancar
  • Més assegurances

    • MyBox Decessos
    • MyBox Decessos Seniors
    • Assegurança Decessos Complet
    • Assegurança Mascotes
    • Assegurança de Viatge
    • SegurCaixa Accidents Complet
    • Smart Protect
    • SegurCaixa Comunitats
    • SegurCaixa Protecció Jurídica
    • Pack Family Assegurança
    • MyBox Negoci
    Tancar
Mover a la derecha

Coneixes els beneficis de tenir un MyBox Llar?

T'ajudem a entendre totes les cobertures perquè aprofitis al màxim la teva assegurança de la llar

Perquè no només és una casa, sinó també tot el que hi vius.


Amb MyBox Llar, la teva llar és molt més que quatre parets. Són tots els moments que vius al costat dels teus, on acabes els dies i els comences novament. Un espai de protecció i tranquil·litat que t'ajudem a protegir amb tots els serveis que necessites i les cobertures més àmplies.

Descobreix tots els avantatges de MyBox Llar en aquesta pràctica guia.

Mover listado a la izquierda
  • Què inclou la teva assegurança?

  • Què no inclou la teva assegurança?

  • El teu glossari terminològic

Mover listado a la derecha

Danys per incendi, explosió i caiguda de llamp

Cobrim els danys materials ocasionats per l’incendi, l’explosió o la caiguda d’un llamp, així com les despeses associades d’extinció, salvament i desenrunament. I si casa teva resulta temporalment inhabitable a conseqüència d’un sinistre cobert en la pòlissa, et costegem el preu del lloguer d’un altre habitatge durant el temps que calgui per reparar o reconstruir l’habitatge. A més, si tens l’habitatge llogat, t’indemnitzem per la pèrdua econòmica del lloguer que deixes de percebre.

Danys per aigua

El sinistre de danys per aigua és el més freqüent a la llar. Per això, l’assegurança MyBox Llar ofereix una de les cobertures més àmplies del mercat. Cobrim els danys materials ocasionats per fuita accidental d’aigua de canonades o de combustibles continguts en dipòsits connectats a la xarxa d’aigua; per ruptura de canonades a causa de glaçades o omissió del tancament d’aixetes; els danys a l’habitatge per filtracions degudes a defectes del segellament de les juntes (banyeres, plats de dutxa, etcètera); les despeses de reparació de canonades, encastades o a la vista, i el desembús de canonades.

Trencament de vidres

Cobrim la substitució, la col·locació i el muntatge per ruptura accidental de vidres, llunes, miralls, metacrilats, marbres, granits, així com pisa sanitària i el vidre de la placa vitroceràmica.

Substitució de panys

Cobrim la substitució de panys de les portes d’accés directe a l’habitatge o a dependències annexes pròpies que no siguin comunitàries i estiguin situades a la mateixa finca, per robatori, furt o pèrdua de les claus. Cobertura de l’1%: mínim 360 €; màxim 720 €.

Garantia àmplia de continent

Un tot risc accidental que cobreix els danys causats a l’immoble provocats per una causa sobtada i accidental diferent de les que preveu qualsevol altra cobertura, per exemple, el trencament accidental d’una rajola per la caiguda d’un objecte. Cobertura 100 % continent: mínim 20.000 €; màxim 1.000.000 €

Danys estètics al continent

Cobrim fins que es restableixi l’harmonia estètica que hi havia abans del sinistre a les estances interiors de l’habitatge, per exemple, pintem l’habitació per complet perquè no hi hagi cap diferència en el to. Cobertura de l’1%: mínim 1.800 €; màxim 4.500 €.

Responsabilitat civil

Àmplia cobertura de responsabilitat civil que cobreix els danys materials o personals causats a un tercer i la responsabilitat dels quals li sigui exigible, independentment de si l’origen dels danys és l’immoble, el seu contingut, els que es derivin per la realització d’obres menors o els comesos per persones que convisquin amb tu a l’habitatge, per exemple, els fills menors d’edat. També cobrim la responsabilitat civil d’animals domèstics, encara que siguin (gossos) de raça perillosa i de cavalls de passeig, sempre que tinguin la documentació i els controls sanitaris pertinents. Cobertura de 300.000 €, ampliable a 600.000 € i a 1.500.000 €.

Robatori

Àmplia cobertura de robatori que protegeix els teus béns dins i fora de l’habitatge, fins i tot els desperfectes que els lladres puguin provocar a l’immoble o el seu mobiliari com a conseqüència del robatori o la seva temptativa. També cobrim el furt de béns dins de l’habitatge, el robatori de documents personals (60 € per al DNI, passaport o permís de conduir a l’habitatge habitual) i el robatori de béns en dependències annexes com trasters, garatges individuals i similars, ubicats a la mateixa finca i que estiguin degudament tancats. Cobertura dins de l’habitatge: robatori 100 %, efectiu limitat a 300 €; furt: 10 %. Cobertura en dependències annexes, robatori, 10 %, màxim 6.000 €. Cobertura només per a l’habitatge habitual: objectes de valor, joies i diners en efectiu dins de l’habitatge. També inclou cobertura d’atracament en la via pública de fins a 600 € (o 1.200 € si tens contractada l’ampliació de cobertures).

Danys elèctrics

Cobrim els danys ocasionats a la instal·lació elèctrica i als aparells elèctrics per alteració elèctrica provinent de l'exterior de l'habitatge assegurat. Cobertura 100 % continent en aparells elèctrics; 5 % del contingut, mínim 3.000 €, màxim 6.000 €.

Fenòmens atmosfèrics

Cobrim els danys ocasionats per pluges superiors a 40 l/m², vent superior a 75 km/h i inferior a 120 km/h, pedra o neu. També els danys produïts per una inundació com a conseqüència del desbordament o la desviació de llacs, per la ruptura o l’avaria de llits o cursos d’aigua subterranis o construïts a la superfície. A més, per filtracions al continent també cobrim els danys per filtracions de cobertes i façanes, una vegada reparat l’origen, sense que importi la intensitat de la pluja caiguda.

Actes vandàlics de llogaters

Si tens llogat l’habitatge, MyBox Llar ofereix cobertures especialment pensades per a aquesta situació. Cobrim els danys causats per actes vandàlics o malintencionats que el teu llogater pugui provocar a l’habitatge (fins a 3.000 €). A més, si pateixes un impagament de lloguers per part del llogater o tens algun altre conflicte relacionat amb el contracte d’arrendament (cobertura d’inhabitabilitat i pèrdua de lloguers: 10 %, màxim dos anys), posem a la teva disposició un servei de protecció jurídica que intervindrà per la reclamació extrajudicial en defensa dels teus interessos (cobertura de protecció jurídica: 6.000 € anuals).

Servei de manteniment de la llar

L’assegurança MyBox Llar no només et protegeix davant d’una situació inesperada, també t’ofereix un conjunt de serveis d’assistència, entre els quals hi ha el servei de manteniment amb què podràs fer aquells ajustos o petites reparacions de la casa. Disposem d’un servei gratuït a l’any que inclou el desplaçament, la mà d’obra i els materials (en alguns serveis), per triar:

  • Reparació o substitució del mecanisme d’una cisterna (material inclòs).
  • Ajustament d’un element sanitari: lavabo de peu, bidet i vàter, o la seva tapa, tret que presenti un mal estat (material inclòs).
  • Reparació de fuites a les claus o els purgadors d’un radiador (material inclòs).
  • Reparació o substitució d’una aixeta o clau de pas (material fins a 90 €).
  • Ajustament de la vàlvula del plat de dutxa o banyera quan estigui desplaçada, o sobreeixidor (material fins a 18 €).
  • Reparació o desobstrucció d’una persiana, substitució de la làmina o la corda de persiana no metàl·lica. En cas de persiana elèctrica, reparació del motor o el comandament. No és aplicable a treballs verticals (material exclòs).
  • Reparació o substitució del pany de la porta principal; no està cobert el mestrejament de claus ni comandaments de garatge (material exclòs).
  • Petita reparació en el funcionament d’una finestra, fins i tot els rodaments, encara que calgui picar (material exclòs).
  • Petita reparació en el funcionament d’una de les portes tant d’accés com interiors o d’armaris, fins i tot els rodaments de la porta corredissa, encara que calgui picar. També queda inclosa la raspallada de la porta, però no envernissar-la ni pintar-la (material exclòs).

Danys aigua

No cobrim els danys ocasionats ni la reparació de canonades en corrosió o en mal estat manifest, arquetes, clavegueres o col·lectors, condensacions, capil·laritat o filtracions del terreny. Tampoc la reparació dels electrodomèstics origen de la fuita d’aigua, aixetes o claus de pas, ni l’import de l’excés de consum d’aigua que hagis tingut a conseqüència del sinistre.

Danys elèctrics

No cobrim les avaries per ús i desgast dels seus elements (per exemple, que un aparell rebi corrent, però no funcioni), les avaries d’aparells en garantia i de bombetes, llums i similars, ni els danys produïts pel mal estat de conservació o un ús inadequat.

Trencaments

No cobrim simples defectes estètics, ratlladures o esvorancs; objectes decoratius com gerros, llums i bombetes; les pantalles d’aparells de visió i so (televisors, ordinadors, etcètera) o d’objectes de mà (mòbils, tablets, etcètera), ni tampoc els vidres o cristalls buits (vaixelles, gots, ulleres, peixeres, etcètera).

Robatori

No cobrim el furt fora de l’habitatge ni el furt d’efectiu dins de l’habitatge; el robatori de joies, objectes de valor i diners fora de la caixa forta a qualsevol habitatge deshabitat durant més de 96 hores consecutives; el robatori de béns en zones obertes o comunes (terrasses, patis, etcètera); els robatoris per deixar l’habitatge sense assegurar en plantes accessibles sense escalament, ni els robatoris i furts no denunciats a l’autoritat competent.

Fenòmens atmosfèrics

No cobrim els danys ocasionats per pluges amb intensitat inferior a 40 l/m² o per vent si no supera els 80 km/h o per sobre dels 120 km/h (aquests danys estan coberts pel Consorci de Compensació d’Assegurances); els danys provocats per falta de manteniment de l’immoble; els danys provocats sobre arbres, plantes i altres elements de jardí, així com els danys als objectes situats a l’aire lliure o protegits amb lones o similars; l’entrada d’aigua, neu, sorra o pols per obertures que hagin quedat sense tancar o amb un tancament defectuós; els danys deguts al canvi de temperatura, la interrupció d’energia, la calor o el condicionament d’aire, ni els danys provocats per glaçades, fred o gel.

Garantia àmplia de continent

Les ratlladures, escantellats o enfonsaments i qualsevol altra causa que ocasioni simples efectes estètics; les pintades, inscripcions, enganxada de cartells i fets anàlegs; la reparació o reposició dels mateixos aparells d’aigua o combustible, així com dels escalfadors elèctrics o de gas, quan hagin estat la causa del sinistre; els danys provocats pels fenòmens atmosfèrics descrits a l’apartat anterior, ni els danys produïts per mer ús i desgast.

Danys estètics al continent

Els danys estètics del contingut, electrodomèstics, façanes o elements exteriors de l’habitatge. Tampoc els danys estètics als aparells sanitaris.

Assistència a la llar

No cobrim l’eliminació de plagues d’insectes, el manteniment o la reparació de calderes, termos i escalfadors, ni el servei de manteniment quan n’hagis exhaurit el límit (un servei a l’any).

Capital assegurat o suma assegurada

És l’import màxim que la companyia asseguradora assumeix en cas de sinistre, per cobertura i període d’assegurança.

Cobertura

Obligació principal de la companyia asseguradora en un contracte d’assegurança. Consisteix a fer-se càrrec, fins al límit de la suma assegurada, de les conseqüències econòmiques que es derivin d’un sinistre.

Contingut

Es refereix al mobiliari i a la resta d’objectes personals assegurats a la pòlissa.

Continent o immoble assegurat

Són tots aquells elements que defineixen i conformen l’habitatge buit i les seves dependències annexes (fonaments, terres, murs, parets, sostres, cobertes, sanitaris, portes, finestres, persianes, tendals, instal·lacions elèctriques, instal·lacions d’aigua, etcètera).

Regla fàcil de recordar: imagina que et poses l’habitatge sobre el palmell i el poses cap per avall, tot el que no cau és continent.

Furt

Apropiació dels béns assegurats en contra de la voluntat de l’assegurat, sense ús de força en les coses, ni violència o intimidació sobre les persones.

Infraassegurança

Assegurar alguna cosa per sota del seu valor. És la situació en què el valor de la suma assegurada és inferior al valor real del bé que es protegeix, la qual cosa té com a conseqüència l’aplicació de la regla proporcional.

Joies

Aquesta categoria de béns inclou objectes d’or i platí, perles i pedres precioses. Les joies de valor individual inferior a 400 € formen part del contingut i s’asseguren dins de la seva capital. Les joies de valor individual igual o superior a 400 € es poden assegurar si es contracta la cobertura opcional d’objectes de valor.

Objectes de valor

Aquesta categoria de béns inclou els objectes de pell, les col·leccions filatèliques i numismàtiques i les antiguitats, les peces d’art i els objectes de plata i ivori que no continguin platí, or, perles ni pedres precioses. Els objectes de valor individual inferior a 3.000 € formen part del mobiliari i s’asseguren dins de la seva capital. Els objectes de valor individual igual o superior a 3.000 € es poden assegurar si es contracta la cobertura opcional d’objectes de valor.

Pòlissa o contracte

Document que conté les condicions de l'assegurança i, si cal, el suplement o els suplements que modifiquen o complementen aquestes condicions.

Prima

Preu de l'assegurança.

Regla proporcional

Càlcul per determinar la indemnització quan s’assegura per sota del valor del bé assegurat. Fórmula que apliquem per calcular la indemnització quan el capital assegurat és inferior al valor dels béns assegurats.

Indemnització = Capital assegurat x Import dels danys / Valor dels objectes assegurats.

Robatori

Apoderament dels béns assegurats mitjançant accions violentes o d’intimidació sobre les persones, o mitjançant l’exercici de la força sobre les coses, realitzades amb l’objectiu d’accedir a l’habitatge assegurat on es troben els béns.

Sinistre cobert

Qualsevol dany o pèrdua sobtada, imprevista i aliena a la intenció de l’assegurat, amb conseqüències establertes en les cobertures de la pòlissa, per exemple, la ruptura d’un vidre o d’aparells sanitaris. Al contrari, les avaries o les ruptures que es produeixin per l’ús i el desgast continuat pel pas del temps no tenen consideració de sinistre, per exemple, l’avaria mecànica d’una caldera.

Prenedor de l'assegurança

Persona que contracta l’assegurança (tu).

Més informació

Mover listado a la izquierda
  • Com comunicar un sinistre

  • Serveis inclosos

  • Compromisos de qualitat

  • Consells per a una llar més segura

Mover listado a la derecha

En primer lloc, deixa que t’expliquem què hem d’entendre per un sinistre cobert a la pòlissa:

És qualsevol dany o pèrdua sobtada, imprevista i aliena a la intenció de l’assegurat, amb conseqüències establertes a les cobertures de la teva pòlissa, per exemple, el trencament d’un vidre o d’aparells sanitaris. Al contrari, les avaries o les ruptures que es produeixin per l’ús i el desgast continuat pel pas del temps no tenen consideració de sinistre, per exemple, l’avaria mecànica d’una caldera.

Què cal fer davant d'un sinistre?

  • Pas 1:
    Si hi ha algú ferit o estàs en perill, truca a urgències al 112.
  • Pas 2:
    Fes servir tots els mitjans a l'abast per reduir les conseqüències del sinistre.
  • Pas 3:
    Declara el sinistre com més aviat millor; podràs fer-ho a través dels nostres telèfons de contacte o on-line des de CaixaBankNow:
    • Telèfon gratuït: 900 50 50 40
    • Telèfon amb accés directe al servei: 91 125 98 41
    • A través de CaixaBankNow. Si no pots accedir al teu habitatge o no disposes de llum o aigua, contacta amb nosaltres per informar-ne per telèfon.
  • Pas 4:
    Apunta tots els danys per aportar tota la informació possible sobre el sinistre i els béns danyats.
  • Pas 5:
    Conserva les restes, vestigis i indicis del sinistre.

Descobreix quina mena de reparacions tens cobertes per la teva assegurança MyBox Llar:

Servei de manteniment

Inclou un servei a l’any per fer ajustaments o petites reparacions de manteniment de la llar (aixetes, cisternes, persianes, portes, etcètera).

Personal de seguretat

Fins a 24 hores quan l’habitatge quedi accessible des de l’exterior a conseqüència d’un sinistre cobert per la pòlissa.

Serveis urgents

Serveis urgents de fontaneria, manyeria, electricitat, cristalleria, ambulància i personal de seguretat, atesos les 24 hores, els 365 dies de l’any.

Ambulància

Cobrim les despeses de trasllat d’ambulància si pateixes un accident o caus malalt, fins a un radi de 50 quilòmetres del domicili.

Electricitat d'emergència

Servei de reparació d’emergència per falta d’electricitat a l’habitatge. Inclou el desplaçament i tres hores de mà d’obra.

Reposició de TV

Si et quedes sense televisor per culpa d’un sinistre cobert a la pòlissa, te’n deixem un durant quinze dies.

Hotel, restaurant i bugaderia

Si, com a conseqüència d’un sinistre, casa teva queda inhabitable o no pots utilitzar la cuina o la rentadora, t’indemnitzem amb un import per costejar les despeses d’hotel, restaurant i bugaderia.

Manyeria urgent

Si no pots accedir a l’habitatge per pèrdua, robatori o extraviament de claus o inutilització del pany, t’enviem un manyà d’urgència. Inclou el desplaçament i la mà d’obra.


A més, si el sinistre no està cobert per la pòlissa, posem a la teva disposició una xarxa de professionals de confiança per fer aquelles reformes o reparacions de la llar i assumim nosaltres el cost del desplaçament del professional.

  • Lampistes, electricistes, vidriers, fusters, manyans, envernissadors, netejavidres, paletes, instal·ladors de persianes, guixaires, emmoquetadors, parqueters, tapissers, instal·ladors d’antenes, contractistes i pintors.

I també tècnics en:

  • Electrodomèstics, porters automàtics, fusteria, metàl·lica, televisors i DVD i neteges generals.

De manera exclusiva, amb MyBox Llar ens comprometem a oferir el millor servei gràcies als nous compromisos de qualitat1:

sí

Serveis urgents2: Servei de visita d’operaris en tres hores, des de la declaració del sinistre, per a sinistres urgents que fan inhabitable l’habitatge.

sí

Cita d'operaris3: des de la declaració del sinistre fins a la coordinació amb el client, es farà la citació en una hora i la visita de l’operari en 24 hores perquè l’empresa d’assistència avaluï els danys.

sí

Cita de pèrit4: cita el mateix dia i visita en un màxim de 24 hores.

sí

Informe del pèrit5: lliurament de l’informe del pèrit en un màxim de deu dies, per a sinistres amb un cost inferior als 30.000 € i una vegada s’hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys.

sí

Indemnització en 48 hores: ordre de pagament de la indemnització en 48 hores després de rebre tota la documentació necessària per valorar el sinistre.

sí

Qualitat de reparació del servei6: en cas que no estiguis satisfet amb la reparació, l’empresa d’assistència es compromet a enviar-te un operari.

sí

Segona opinió: en cas que, en el moment de declarar el sinistre, aquest sigui refusat i no estiguis d’acord amb aquest refús, es procedeix a revisar la resolució esmentada i a analitzar la conveniència d’enviar un operari.

En cas que no es compleixin els compromisos “Serveis urgents”, “Cita d’operaris”, “Cita de pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores” tens a la teva disposició el telèfon 919 917 821 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, sol·licitar una compensació econòmica de 200 €7.

Durant les vacances

  • No deixis visibles els articles de valor.
  • No deixis correspondència sense recollir durant molt de temps.
  • No comentis que no seràs a casa.

A la cuina

  • Si una paella està cremant, cobreix-la amb una tapa perquè s'apagui.
  • Guarda els estris de cuina en un lloc segur.

Al bany

  • Recorda't de tancar amb clau fins i tot quan siguis dins de casa.
  • Davant una fuita d'aigua, el primer és tallar la clau de pas general d'aigua.
  • Instal·la un plat de dutxa antilliscant.

Estalvi

  • Inverteix en llums activats per moviment.
  • Substitueix la lluminària per bombetes LED.
  • Utilitza electrodomèstics amb rendiment energètic eficient.
  • No deixis els aparells elèctrics en mode stand by.

Manteniment

  • Si tens gas a la teva llar, fes que un inspector de la companyia revisi periòdicament la teva instal·lació.

1. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Llar per a sinistres amb cobertura a la pòlissa. En el moment de l’obertura del sinistre, la companyia asseguradora pot recomanar diferents empreses d’assistència de confiança, sempre que la naturalesa del sinistre en permeti la reparació. En aquest sentit, i si el client ho vol, pot encarregar directament a l’empresa d’assistència la reparació dels danys. L’empresa d’assistència és qui assumeix els compromisos indicats als punts “Serveis urgents”, “Cita d’operari”, “Qualitat de reparació del servei” i “Segona opinió”, tret de força major, i en queda al marge la companyia asseguradora en tots els casos. La companyia asseguradora és qui assumeix els compromisos indicats als punts “Cita de pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, tret de força major.

2. Tenen la consideració de sinistres urgents atesos per l’empresa d’assistència, que és qui es compromet a l’enviament del professional en tres hores, aquells que impossibiliten l’habitabilitat a l’habitatge per alguna de les causes següents. Electricitat: per manca d’energia elèctrica a tot l’habitatge o a la cuina o al bany, sempre que l’avaria tingui l’origen a la instal·lació de l’habitatge. Danys per aigua: pel trencament d’alguna de les conduccions fixes d’aigua de l’habitatge que produeixi danys als béns de l’assegurat o de terceres persones i que requereixi el tancament de la clau de pas del subministrament d’aigua. Protecció de l’habitatge: el trencament de vidres que formin part del tancament de l’habitatge i que provoqui una falta de protecció davant fenòmens meteorològics o davant actes malintencionats causats per terceres persones. L’empresa d’assistència presta el servei a través del telèfon 900 159 009 les 24 hores del dia. Per a les urgències de danys per aigua, sempre que es trobi fora de l’horari de 9.00 a 20.00 hores i es pugui resoldre amb el tancament de la clau de pas d’aigua, s’atendrà per la via telefònica.

3. L’empresa d’assistència és qui es compromet a prestar el servei i ho fa a través del telèfon 900 505 040 en horari de 9.00 a 20.00 hores, de dilluns a divendres. Aquest compromís s’assumeix sempre que no hi hagi episodis d’alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en els quals hi ha un causant o perjudicat).

4. En coordinació amb el client, des de la declaració del sinistre, es concerta una cita amb el pèrit en 24 hores, segons la disponibilitat, sempre que no hi hagi episodis d’alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en els quals hi ha un causant o perjudicat). Aquest compromís l’assumeix la companyia asseguradora.

5. Sempre que en el sinistre no hi hagi intervenció de tercers (que hi hagi un causant o un tercer perjudicat). Aquest compromís l’assumeix la companyia asseguradora. Lliurament de l’informe del pèrit en un màxim de deu dies per a sinistres amb un cost inferior a 30.000 € una vegada s’hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys.

6. La gestió de la reparació es fa en coordinació amb el client a través de l’empresa d’assistència, que és qui presta el servei i es compromet davant el seu client. Compromís assumit per l’empresa d’assistència.

7. En cas d’incompliment dels compromisos denominats “Cita operari”, “Serveis urgents”, “Cita pèrit”, “Informe pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, es posa a disposició del client el telèfon 91 991 78 21 o el 900 110 434 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. Aquesta compensació la pot sol·licitar el prenedor de l’assegurança fins a 30 dies naturals després del tancament del sinistre origen del compromís. Com a prenedor de l’assegurança, té dret a un màxim d’una compensació econòmica per cada any natural durant els tres primers anys des de la contractació del servei, sempre que estiguin vigents els compromisos en la data en què es declari el sinistre del qual deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació s’ha de fer efectiva abans que finalitzi el mes de desembre de l’any en què s’hagi acceptat l’incompliment per part de l’empresa d’assistència o de la companyia asseguradora, segons correspongui. L’empresa d’assistència és qui assumeix la possible compensació econòmica a la qual pugui tenir dret el prenedor per l’incompliment dels compromisos denominats “Cita d’operaris” i “Serveis urgents”, tret de força major, i en tots els casos en queda al marge la companyia asseguradora. La companyia asseguradora és qui assumeix la possible compensació econòmica a la qual pugui tenir dret el prenedor pels incompliments dels compromisos denominats “Cita amb un pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, tret de força major. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.

Informació subjecta a les condicions de la pòlissa, així com a les condicions de subscripció de l’assegurança de no vida.

Companyia asseguradora: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. Mediador: CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA, amb NIF A-08663619 i amb domicili al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.

NRI: 6432-2023/09542

    • Contacta'ns T'ajudem a resoldre els teus dubtes
    • Servei d'Atenció al Client Accedeix per a presentar una reclamació oficial
    • Banca digital El teu banc des del teu ordinador o el teu mòbil
    • Demana cita A través de l'app o la web de CaixaBank
  • Productes

    • Comptes
    • Targetes
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
    • Mobilitat i rènting
    • Botiga Facilitea
    • Estalvi
    • Jubilació
    • Inversió
    • Assegurances
    • Alarmes
  • Et pot interessar

    • Canviar de banc
    • Baixa l'app
    • Donatius i crowdfunding
    • Pagaments online
    • Seguretat
    • Cultura financera
    • Tramitar herència
    • Deutor hipotecari vulnerable – CBP
    • Acció Social
    • Productes sostenibles
  • Informació corporativa

    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements (obre en una finestra nova)
    • Actualitat
    • Sostenibilitat (Obre en una finestra nova)
    • Treballa amb nosaltres (obre en una finestra nova)
    • Accessibilitat
    • CAS
    • CA
    • ENG
    • FRA
    • DEU
    • VAL
    • EUS
    • GAL

© CaixaBank, S.A. 2025

  • Política de galetes
  • Privacitat (Obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix